Кафедра маркетингу продовжує проваджувати практико-орієнтоване навчання, однією із ефективних реалізацій якої є запрошення практиків до занять із студентами для проведення інтерактивних лекцій у форматі онлайн-тренінгу. В цей раз 23 та 26 лютого до дисциплін «Маркетинг послуг» та «Маркетинг» була залучена Вікторія Олегівна Макерська - Засновниця та керуюча студії "Древо желаний" (м.Суми), яка поділилась із студентами власним напрацьованим досвідом у сфері інтернет-маркетингу та сучасних стратегічних підходів до позиціонування в діджитал-середовищі. Невгамовні як завжди на хвилі змін, на цей раз змінюємо своє стратегічне позиціонування саме у цифровому форматі!
В рамках міждисциплінарної колаборції між
Досвід участі у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт «Black Sea Science» вже має студента 2 курсу спеціальності «Маркетинг» Колесник Дар’я. Незважаючи на те, що Дар’я вперше брала участь у конкурсі такого рівня, її наукова робота на тему «The influence of brands on consumer behavior. COVID-19 pandemic adjustments» ввійшла до 40 найкращих робіт за напрямком «Економіка і управління» та склала гідну конкуренцію іншим роботам, у тому числі з Казахстану, Білорусі та Молдови.
В рамках реалізації
В рамках вивчення дисципліни Маркетинг і менеджмент знань (викладач
2021 рік тільки стартував, а студенти кафедри маркетингу вже на шляху до підкорення нових наукових вершин. Так, невгамовними були підготовлені та направлені роботи до участі у Всеукраїнських та конкурсах наукових робіт, а також у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт. Усі роботи присвячені актуальним темам, що відповідають викликам сучасності, та пропонують практичні рішення розглянутих проблем.
Цікавитесь сучасними науковими інструментами і бажаєте їх навчитися використовувати?
Викладачі кафедри маркетингу
У рамках виконання проєкту
З 1 по 4 лютого 2021 року в он-лайн форматі відбулася Міжнародна конференція з питань академічної доброчесності «Honesty, Trust, Unity: Academic Integrity & Education in a Globalized World», де Артем Артюхов представив рекомендації Національного агентства щодо розробки університетської системи забезпечення академічної доброчесності та структуру цієї системи.
Докторантом кафедри маркетингу
EMMA – це освітній простір маркетингу та менеджменту, де можна ставати кращими з питань наукових досліджень, фахової освіти, створення академічних мереж та багато іншого.
Студенти гр. ЕН-92/2мк та викладачі кафедри маркетингу (
На початку лютого 2021 р. в рамках реалізації