Лютий розпочався з серії лекцій та тренінгів для студентів різних спеціальностей щодо можливостей розвитку малого та середнього підприємництва в Україні (у рамках проєкту EU policy for SMEs: perspectives and challenges for Ukraine” 619999-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Спікери Олексій Люльов та Тетяна Пімоненко розповіли про специфіку формування бізнес-середовища у країнах ЄС, успішні кейси, що можуть бути орієнтиром для вітчизняного бізнесу. Під час тренінгів, студенти дискутували щодо ролі малого та середнього підприємництва у розвитку економіки країни. За результатами студенти презентували ідеї щодо перспектив розвитку малого та середнього бізнесу в Україні.


Спільна робота завжди дає результат. Останні два тижні кафедра маркетингу спільно з ЦРКП реалізувала навчання викладачів вітчизняних ЗВО за програмою підвищення кваліфікації
Для нашого інституту 30-31 січня 2021 року були дуже важливими, адже в палаці студентського спорту СумДУ пройшов командний чемпіонат України з легкої атлетики у приміщенні.
Нам дуже приємно, коли в команді ДОМ-у з’являються нові і нові нагороди: за результатами конкурсу «Кращий викладач очима студентів» 2019-2020 навчального року було відзначено роботу
Кафедра маркетингу відкриває всі можливості для своїх студентів, які є наявні наразі. Однією з таких є можливість навчання в межах міжнародної мобільності, починаючи із першого курсу. Цього року студент-маркетолог Ромащенко Олександр розпочав своє навчання по програмі академічної мобільності в Щецинському університеті (м. Щецин, Польща). При цьому Олександр є активним студентом і кафедри маркетингу СумДУ, про що свідчить його досить висока успішність в навчанні та креативність до поставлених завдань. Бажаємо всім студентам натхнення та завзяття на хвилі наших постійних змін!
Початок весняного семестру, а підготовка до якісного написання кваліфікаційних робіт бакалаврів йде на максимум. 26 січня голова НТСА ННІ ФЕМ, аспірант кафедри маркетингу Яна Ус провела семінар в он-лайн режимі на тему «Застосування бібліометричного аналізу при дослідженні теоретичних аспектів кваліфікаційних робіт».
Виконавцями
Бажаємо всім студентам величезного везіння, великих перемог, успіху в навчанні. Цінуйте кожну хвилину вашого безтурботного студентського життя!
Освітній простір потребує постійних змін. Тема академічної доброчесності цікава викладачам, гарантам освітніх програм, завідувачам кафедр, керівництву закладів, які хочуть забезпечити високу якість освіти та підготувати конкурентоспроможних на ринку праці випускників. Відповідаючи на виклики, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти спільно з ГО «Вище» та Саксонським центром викладання та навчання у вищій школі створило на платформі PROMETHEUS безкоштовний курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах».
12 січня в ННІ Фінансів, економіки та менеджменту ім. О. Балацького розпочалися звіти кафедр. Першими свої результати представила кафедра маркетингу і досить успішно. Доповідь
Знаходити час на вивчення чогось нового завжди складна справа – то часу не вистачає, то натхнення, то сили волі… Але все це не про маркетологів. Ось і на цей раз
Щорічний конкурс педагогічних інновацій для маркетологів пройшов з величезною користю: 3 заявки і всі з відзнакою.