Студентка четвертого курсу Колесник Анна стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 "Маркетинг".
В рамках конкурсу Анна отримала диплом III ступеня серед більш ніж 100 робіт, наданих студентами різних ЗВО України. Зазначимо, що робота студентки «Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукції підприємства» є досить актуальною на сьогодні і безпосередньо пов'язана із її сферою діяльності, адже Анна працює на посаді керівника інтернет-магазину UAmade, і має можливість свої наукові напрацювання підкріплювати практичних досвідом.


Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н. Олексій Люльов провів цикл лекцій-тренінгів та інтерактивних семінарів для майбутніх вступників до аспирантуріи з Гани.



До креативного та енергійного колективу кафедри маркетингу приєднались іноземні аспіранти з Гани - 

«Світ – це книга, і той хто не подорожує, читає лише одну сторінку» (Аврелій Августин). Однак, це не про нас. У 2019 році кафедра маркетингу збагатила свою «бібліотеку» 15 книгами із Польщі, Вірменії, Чехії, Туреччини, Німеччини, США та Великої Британії на сторінках яких можна знайти неймовірні історії про те, як ми полювали за салемськими відьмами, катались серпантиновими дорогами, гуляли вздовж європейських вуличок, грілись на теплому сонечку, а на сніданок куштували вівсянку. 
Школярі мали можливість перевірити власні дизайн навички під час ділової гри «Fonts: on a "simple-to-complex" basis”.
23 лютого 2020 року студенти кафедри маркетингу прийняли участь в ХІ студентській конференції «Перший крок у науку», що відбулася на базі Конгрес центру Сумського державного університету. 


