У рамках профорієнтаційної діяльності, кафедрою маркетингу спільно із Сумською спеціалізованою школою I-III ступенів №1 ім. В.Стрельченка запущено багатоетапний англомовний проєкт “Creative Youth in Marketing through Modern Education».
Метою даного проєкту є розвиток дизайн мислення молоді за допомогою сучасних методів освіти. Під час першої зустрічі, 18.02.2020 р. для учнів 10 класу проведено екскурсію до навчально-наукової VR/AR лабораторії та бібліотеки СумДУ, де їм було продемонстровано сучасні технології, які використовуються у навчальному процесі студентів.
Школярі мали можливість перевірити власні дизайн навички під час ділової гри «Fonts: on a “simple-to-complex” basis”.
Відмітимо, що учні залишились приємно враженими та виявили бажання про подальшу взаємодію.