Прийняти у часть в кейс-чемпіонаті — це не лише можливість перевірити свої знання на практиці, а й можливість здійснити твої мрії просто зараз! Під час занять з дисципліни “Маркетинг інновацій” студенти підготувалися до участі в кейс-чемпіонаті від AB InBev Efes — одного з лідерів українського пивоварного ринку! Основним завданням якого є розробка інноваційного способу просування товару компанії! Студенти кинули виклик інноваціям і сформували новий креативний спосіб просування продукту: промо активність; метод додаткової візуалізації продукту; найкрутіше розміщення продукту, яке навіть найнуднішого гіка змусить відволіктись від гаджета та сказати WOW Бажаємо успіху та віримо у вашу перемогу.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ