Інтернет-маркетинг цікавий для всіх сфер бізнесу. Кафедра маркетингу постійно знаходить час, щоб слідкувати за практичними маркетинговими здобутками та знаходити механізми, які є дієвими.
Невгамовні, навіть, у вихідні прокачують свої знання. Тетяна Пімоненко прийняла участь у UKRAINIAN DIGITAL FORUM 2020, який об'єднав більше ніж 1500 слухачів. Велика кількість спікерів, практичні кейси, дискусійні питання, власні здобутки і багато іншого дозволили дізнатись купу інсайтів digital-світу.

Недавно пройшов відбір на програму Speak UP! Вирішивши прийняти участь у цьому міжнародному проекті, пройшла студентка першого курсу спеціальності "Маркетинг" Волк Анна.
Хто краще розповість про маркетинг в медичних закладах? Вірно, людина, яка успішно працює в сфері індустрії здоров’я / цій сфері вже понад 16 років.
На початку листопаду розпочалась реалізація проєкту «Європейська політика для малого та середнього підприємництва: перспективи та загрози для України» (Керівники від СумДУ –
Не встигла закінчитись виборча процесія в Україні, як
10 листопада відзначаємо всесвітній день науки!
На початку листопаду 2020 року розпочато реалізацію проєкту «Вуглецево-нейтральна економіка ЄС: кращі практики для України», що фінансується Європейською комісією (620232-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE). Керівником проєкту від СумДУ є 
Денна чи заочна, бакалавр чи магістр, першокурсники чи випускники - для
Розголос результатів визнання бізнес-школи СумДУ престижним міжнародним рейтингом Times Higher Education в ТОП 401-500 набирає обертів. Нам дуже приємно бачити, що
З 2 по 6 листопада 