29 листопада студенти першого курсу спеціальності "Маркетинг" відвідали Музей історії грошей СумДУ. Ця екскурсія стала захопливою подорожжю в минуле, де отримали можливість дізнатися багато цікавого про історію грошей та їх розвиток.
Під час екскурсії майбутні маркетологи почули про еволюцію грошей на території України, про перші зображення тризубу на банкнотах минулого сторіччя та про те, як змінювалися гроші в міру розвитку друкарства. Особливу увагу було приділено унікальному українському "гаманцю-лопатнику".
Студенти дізналися про видатних земляків, які створювали дизайн перших українських грошових знаків, і змогли порівняти купюри України та сусідніх держав різних часів. Не менш цікавим було ознайомлення зі старовинними монетами-шагами та їх роллю в якості грошей і поштових марок.
Відвідувачі також побачили, як змінювався розмір, і були здивовані тим, наскільки швидко вилучають дрібні банкноти з обігу. Одним із цікавих експонатів став арифмограф, який використовувалася в минулому. Студенти також дізналися, з чого робилася сургучева печатка і як її використовували.
Велика подяка Ларисі Теофанівні за чудову екскурсію та зичимо подальшого розвитку та процвітання Музею історії грошей.
Захід проводився в рамках дисципліни "Основи маркетингової діяльності" (викл. Лілія ХОМЕНКО).

15 листопада студенти-маркетологи першого курсу були на екскурсії у відділенні банку ПУМБ.
Невгамовні студенти-маркетологи успішно завершили курс "Gender Economics" від CERGE-EI Foundation (Чехія). Протягом двох місяців студенти слухали лекції та виконували низку практичних завдань від провідного лектора Ардіани Гаши (Університет Приштина, Албанія). Викладач від СумДу –
13 листопада пройшла четверта лекція від засновника сервісу 

овтня 2024 року кафедру маркетингу ННІ БіЕМ СумДУ відвідали викладачі та студенти 1-2 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Сумського фахового коледжу економіки і торгівлі.
Виконавиці проєкту 


