Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

УЧАСТЬ У ВОРКШОПІ З ПИТАНЬ ВІДКРИТОЇ НАУКИ

Представник кафедри маркетингу прийняв участь у роботі воркшопу з питань відкритої науки.

Впродовж 30 вересня – 4 жовтня 2024 року у місті Грац (Австрія) відбувся воркшоп «Best Practices on Open Science and Open Educational Resources», який зібрав консорціум проєкту «Open Practices, Transparency and Integrity for Modern Academia» (OPTIMA), до складу якого входить Сумський державний університет.

Так, доцент кафедри маркетингу Артем АРТЮХОВ прийняв участь у воркшопі як координатор проєкту OPTIMA у СумДУ та поділився із учасниками результатами роботи СумДУ з виконання основних завдань проєкту. 

Під час презентації проєкту був представлений посібник «Відкриті наукові практики», результати всеукраїнського опитування з академічної доброчесності та відкритої науки за 2021-2023 роки, а також концепцію онлайн-курсу з відкритої науки.