7 жовтня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності “Маркетинг” другого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої наукові здобутки.
Звіти представили аспіранти:
- Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження “Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств”, наук. керівник – д.е.н., проф. Люльов О.В.)
- Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження “Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях”, наук. керівник – д.е.н., проф. Чигрин О.Ю.)
- Андрій ЗДОЙМА (тема дис. дослідження “Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах”, наук. керівник – д.е.н., проф. Пімоненко Т.В.)
- Дарина Герасименко (тема дис. Дослідження «Концептуальні засади використання інструментарію нейромаркетингу при формуванні комунікаційної політики підприємства», наук. керівник – к.е.н., доц. Міченко М.Г.)
Всі учасники представили свої успіхи та досягнення у:
- публікаційній активності, зокрема тез доповідей, статей у фахових журналах та публікацій у виданнях, проіндексованих базами даних Scopus / Web of Science;
- стажуваннях у закордонних університетах;
- активному просуванню у роботі над дисертацією.
Дякуємо аспірантам за здійснену роботу та бажаємо подальших успіхів, натхнення та втілення наукових доробок у практичну діяльність!