Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

РІЧНИЙ ЗВІТ АСПІРАНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ

7 жовтня 2024 року пройшов звіт аспірантів спеціальності “Маркетинг” другого року навчання. Здобувачі продемонстрували свої наукові здобутки.

Звіти представили аспіранти:

  1. Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження “Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств”, наук. керівник – д.е.н., проф. Люльов О.В.)
  2. Дмитро ДАВИДЕНКО (тема дис. дослідження “Зелений маркетинг в енергетичному секторі: роль екологічної свідомості в рекламних кампаніях”, наук. керівник – д.е.н., проф. Чигрин О.Ю.)
  3. Андрій ЗДОЙМА (тема дис. дослідження “Формування маркетингової стратегії просування малого та середнього бізнесу в соціальних мережах”, наук. керівник – д.е.н., проф. Пімоненко Т.В.)
  4. Дарина Герасименко (тема дис. Дослідження «Концептуальні засади використання інструментарію нейромаркетингу при формуванні комунікаційної політики підприємства», наук. керівник – к.е.н., доц. Міченко М.Г.)

Всі учасники представили свої успіхи та досягнення у:

  1. публікаційній активності, зокрема тез доповідей, статей у фахових журналах та публікацій у виданнях, проіндексованих базами даних Scopus / Web of Science;
  2. стажуваннях у закордонних університетах; 
  3. активному просуванню у роботі над дисертацією. 

Дякуємо аспірантам за здійснену роботу та бажаємо подальших успіхів, натхнення та втілення наукових доробок у практичну діяльність!