Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ВРАЖЕННЯ ВІД УЧАСТІ У ЛІТНІЙ ШКОЛІ У ПОЛЬЩІ

З 16 по 21 вересня 2024 року я приймала участь у своєму п’ятому проекті — літній школі, що проходила у Вроцлавській політехніці (м. Вроцлав, Польща). І вкотре я можу описати свій досвід виключно із захопленням. 

Тема літньої школи «Education for Green Transition» виявилась тісно пов’язаною з моєю спеціальністю «Маркетинг». Окрім вивчення тем, що висвітлювали різні аспекти економіки та екології, нам пояснили доречність і важливість використання даних знань у маркетингові діяльності. Дуже важливим є те, що це були не сухі лекції, а розвиток практичних навичок, а це цікаво та корисно. 

Особливо, моїм фаворитом став воркшоп «Many eyes, one city», в якому нас детально навчили як і для чого використовується Eye Tracking, який доречі, є в нашій маркетинговій лабораторії в СумДУ. Але на цьому воркшопі нам показали покращений варіант Eye Tracking, про який я навіть не замислювалась. Приємним моментом було те, що ми мали змогу випробувати ці покращення на собі.

Єдине що можу додати – далі більше...” – ділиться своїми враженнями щодо участі у літній школі Анастасія БУДЬОННА, студентка-маркетолог 3 курсу.