Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

ГУМОР ВИРІШУЄ ВСЕ АБО ЯК З ПРОБЛЕМИ ЗРОБИТИ ІНФОПРИВІД

11 жовтня 2024 року студенти-маркетологи першого та другого курсів бакалаврату отримали чудову можливість поспілкуватися з Дарією СТЕЦЕНКО, директоркою спортивного клубу PAPA GYM та Юлією Шафорост, менеджеркою рекламних комунікацій PAPA GYM.

Під час зустрічі Дарія та Юлія поділилися своїми секретами:

  1. чому успіх не залежить від оцінок;
  2. як будувати довірливі стосунки з клієнтами;
  3. як підвищувати ціни;
  4. як чесно говорити про наявні труднощі;
  5. як з проблем робити інфопривід та з гумором виходити з будь-яких ситуацій.

Велика подяка Дар’ї та Юлії за те, що ділитеся досвідом, цікавими кейсами та заряджаєте своєю невгамовною енергією.  

Захід проводився в рамках дисциплін “Основи маркетингової діяльності” (викладач Лілія ХОМЕНКО) та “Маркетингова товарна політика” (викладач Євгенія ЗЯБІНА).