7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації.
Дізналися багато цікавого про:
- ключові елементи контент-маркетингу;
- як успішно реалізувати можливості чорної п’ятниці;
- основні типи контенту та воронку контент-маркетингу;
- основи SEO для контент-маркетологів;
- можливості Serpstat в пошуку оптимальних ключових слів.
Також Олег Саламаха продемонстрував як використовувати Serpstat як шукати ключові слова, враховувати тренди ринку, використовувати пошукові підказки для формування свого контенту та ін.
Захід відвідали студенти 1-4 курсів бакалавратури та 1-2 магістратури в рамках дисциплін “Marketing Advanced” (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), “Управління клієнтським досвідом” (викл. Євгенія ЗЯБІНА), “Цифровий маркетинг” (викл. Марія МІНЧЕНКО), “Стратегічний маркетинг-менеджмент” (викл. Олена ЧИГРИН), “Partnership Marketing” (викл. Лілія ХОМЕНКО).