Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

SERPSTAT ДЛЯ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ

7.11.2024 року пройшла друга із лекцій від компанії Serpstat, присвячена основам SEO, внутрішній та зовнішній оптимізації.

Дізналися багато цікавого про:

  • ключові елементи контент-маркетингу;
  • як успішно реалізувати можливості чорної п’ятниці;
  • основні типи контенту та воронку контент-маркетингу;
  • основи SEO для контент-маркетологів;
  • можливості Serpstat в пошуку оптимальних ключових слів.

Також Олег Саламаха продемонстрував як використовувати Serpstat як шукати ключові слова, враховувати тренди ринку, використовувати пошукові підказки для формування свого контенту та ін.

Захід відвідали студенти 1-4 курсів бакалавратури та 1-2 магістратури в рамках дисциплін “Marketing Advanced” (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), “Управління клієнтським досвідом” (викл. Євгенія ЗЯБІНА), “Цифровий маркетинг” (викл. Марія МІНЧЕНКО), “Стратегічний маркетинг-менеджмент” (викл. Олена ЧИГРИН), “Partnership Marketing”  (викл. Лілія ХОМЕНКО).