Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

СЕКРЕТИ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ТА ЗБОРУ СЕМАНТИКИ ВІД SERPSTAT

11 листопада 2024 року експерт компанії Serpstat провів третю лекцію для студентів-маркетологів. Цього разу увага була зосереджена на актуальних питаннях контент-маркетингу та збору семантики за допомогою SERPSTAT.

Спікер заходу, Олег Саламаха, детально розкрив ключові аспекти створення якісного та релевантного контенту. У своїй доповіді він торкнувся таких тем, як:

  • дослідження ключових слів: як правильно підбирати ключові слова для оптимізації сайту та контенту.
  • дптимізація сайту: ключові моменти, на які варто звернути увагу при оптимізації сторінок.
  • title, заголовки, метатеги: як правильно формулювати заголовки та метатеги для покращення видимості сайту в пошукових системах.
  • технічна оптимізація: важливі аспекти технічної оптимізації, які впливають на ранжування сайту.
  • архітектура каталогу: як правильно структурувати сайт для кращої індексації сторінок.
  • контент-маркетинг: стратегії створення та просування контенту.
  • побудова посилань: як залучати якісні посилання на сайт.

Крім того, Олег Саламаха розповів про важливість анкорних текстів, оптимізації зображень, URL-адрес та off-page SEO.

Лекція викликала великий інтерес у учасників, які мали змогу задати спікеру свої питання та обговорити актуальні проблеми щодо SEO.

Захід відвідали студенти 1-4 курсів бакалавратури та 1-2 магістратури в рамках дисциплін “Web-аналітика” (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), “Логістика” (викл. Євгенія ЗЯБІНА), “Антикризові комунікації” (викл. Марія МІНЧЕНКО), “Стратегічний маркетинг-менеджмент” (викл. Олена ЧИГРИН), “Partnership Marketing”  (викл. Лілія ХОМЕНКО) та “Ризикологія” (викл. Яна КРИВИЧ).