11 листопада 2024 року експерт компанії Serpstat провів третю лекцію для студентів-маркетологів. Цього разу увага була зосереджена на актуальних питаннях контент-маркетингу та збору семантики за допомогою SERPSTAT.
Спікер заходу, Олег Саламаха, детально розкрив ключові аспекти створення якісного та релевантного контенту. У своїй доповіді він торкнувся таких тем, як:
- дослідження ключових слів: як правильно підбирати ключові слова для оптимізації сайту та контенту.
- дптимізація сайту: ключові моменти, на які варто звернути увагу при оптимізації сторінок.
- title, заголовки, метатеги: як правильно формулювати заголовки та метатеги для покращення видимості сайту в пошукових системах.
- технічна оптимізація: важливі аспекти технічної оптимізації, які впливають на ранжування сайту.
- архітектура каталогу: як правильно структурувати сайт для кращої індексації сторінок.
- контент-маркетинг: стратегії створення та просування контенту.
- побудова посилань: як залучати якісні посилання на сайт.
Крім того, Олег Саламаха розповів про важливість анкорних текстів, оптимізації зображень, URL-адрес та off-page SEO.
Лекція викликала великий інтерес у учасників, які мали змогу задати спікеру свої питання та обговорити актуальні проблеми щодо SEO.
Захід відвідали студенти 1-4 курсів бакалавратури та 1-2 магістратури в рамках дисциплін “Web-аналітика” (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), “Логістика” (викл. Євгенія ЗЯБІНА), “Антикризові комунікації” (викл. Марія МІНЧЕНКО), “Стратегічний маркетинг-менеджмент” (викл. Олена ЧИГРИН), “Partnership Marketing” (викл. Лілія ХОМЕНКО) та “Ризикологія” (викл. Яна КРИВИЧ).