5.11.2024 року стартували лекції від компанії Serpstat, розробника платформи для управління задачами SEO. Студенти-маркетологи усіх курсів доєдналися до заходу.
Перша лекція була присвячена інтернет-маркетингу та основам SEO.
Спікер заходу – Олег Саламаха, один з найвидатніших особистостей у світі веб-дизайну та розробки, розповів про:
- основні складові інтернет-маркетингу;
- розроблення стратегії та планування інтернет-маркетингу;
- аналіз цільової аудиторії та ICP;
- вибір каналів інтернет-маркетингу;
- розробку контент-стратегії;
- бюджетування для інтернет-маркетингу;
- контент-маркетинг та його основні стратегії.
Дякуємо за масу корисної інформації. Чекаємо з нетерпінням наступних зустрічей!
Захід проводився в рамках дисциплін “Web-аналітика” (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), “Основи маркетингової діяльності” (викл. Лілія ХОМЕНКО), “Маркетингова товарна політика” (викл. Євгенія ЗЯБІНА), “Мерчандайзинг” (викл. Яна КРИВИЧ).