Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ПРО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ І ОСНОВИ SEO ВІД SERPSTAT

5.11.2024 року стартували лекції від компанії Serpstat, розробника платформи для управління задачами SEO. Студенти-маркетологи усіх курсів доєдналися до заходу.

Перша лекція була присвячена інтернет-маркетингу та основам SEO.

Спікер заходу – Олег Саламаха, один з найвидатніших особистостей у світі веб-дизайну та розробки, розповів про:

  • основні складові інтернет-маркетингу;
  • розроблення стратегії та планування інтернет-маркетингу;
  • аналіз цільової аудиторії та ICP;
  • вибір каналів інтернет-маркетингу;
  • розробку контент-стратегії;
  • бюджетування для інтернет-маркетингу;
  • контент-маркетинг та його основні стратегії.

Дякуємо за масу корисної інформації. Чекаємо з нетерпінням наступних зустрічей!

Захід проводився в рамках дисциплін “Web-аналітика” (викл. Тетяна ПІМОНЕНКО), “Основи маркетингової діяльності” (викл. Лілія ХОМЕНКО), “Маркетингова товарна політика” (викл. Євгенія ЗЯБІНА), “Мерчандайзинг” (викл. Яна КРИВИЧ).