13 листопада пройшла четверта лекція від засновника сервісу Serpstat Олега Саламахи. На минулих двох тижнях студенти-маркетологи мали унікальну можливість поглибити свої знання з цифрового маркетингу та використання сервісу Serpstat.
Заключна лекція була присвячена аналізу ефективності цифрового маркетингу. На заході спікер розповів про сучасні інструменти аналітики та поділився секретами оцінки ефективності різних маркетингових каналів.
Особливу увагу було приділено таким питанням як:
- як розрахувати ефективність роботи команди маркетологів;
- які канали приносять найбільший прибуток;
- які інструменти аналітики є найважливішими для маркетолога;
- що можна піддивитися в аналітиці конкурентів;
- як використовувати користувацькі ліди;
- як дивитись різні метрики;
- що і навіщо аналізувати.
Лекція Олега стала яскравим завершенням циклу занять з цифрового маркетингу. Після заходу студенти мали можливість задати питання Олегу Саламахи та отримати детальні відповіді.
Велика подяка Олегу за цікаві, насичені та інформативні лекції!