Пошук
Close this search box.

Дисципліна «Основи маркетингової діяльності» покликана ознайомити вас із фундаментальними поняттями та принципами маркетингу. Вивчаючи цей курс, ви отримаєте всебічне уявлення про сутність маркетингу як філософії бізнесу, спрямованої на задоволення потреб споживачів.

Основні теми курсу охоплюють широкий спектр питань: від визначення ключових категорій маркетингу та розуміння ролі маркетолога в сучасному бізнесі до аналізу маркетингового середовища та розробки ефективних маркетингових стратегій.

Ви дізнаєтеся про різноманітні види і концепції маркетингу, специфіку організації маркетингового відділу на підприємстві. Особлива увага приділяється комплексу маркетингу та формуванню фірмового стилю як важливих інструментів досягнення успіху на ринку.

В результати вичення дисципліни ви зможете:

  1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
  2. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
  3. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
  4. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Чигрин О. Ю., Хоменко Л. М., Зябіна Є. А. Smart-енергетика і маркетинг: інновації для сталого та екологічно відповідального розвитку : навч. посіб. Одеса : Олді+, 2024. 104 с.
  2. Marketing in the Digital Environment : textbook / N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. ; ed. by N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 269 p.
  3. Летуновська Н. Є., Хоменко Л. М., Люльов О. В. та ін. Маркетинг у цифровому середовищі: посібник / підручник / за ред. Летуновської Н. Є., Хоменко Л. М.. Суми: СумДУ, 2021. 259 c. 
  4. Хоменко Л.М., Васильєва Т.А., Небаба Н.О., Куценко В.І. Комерціалізація нового продукту на ринку: система факторів впливу. Актуальні проблеми економіки. 2023. 7. 115-121. DOI: 10.32752/1993-6788-2023-1-265-115-121.
  5. Усова, С. О., Євтушенко, В. С., Хоменко, Л. М., & Кривич, Я. М. (2024). Особливості просування продуктів здорового харчування: досвід ЄС та України . Актуальні питання економічних наук. (6). №133. https://doi.org/10.5281/zenodo.14599205
  6. Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4. 25-33.