15 листопада студенти-маркетологи першого курсу були на екскурсії у відділенні банку ПУМБ.
Студенти-маркетологи дізналися про:
- визначну роль маркетингу в просуванні послуг та іміджу банку на ринку,
- організацію маркетингових досліджень для підвищення рівня задоволення клієнтів,
- успішні рекламні кампанії банку,
- конкурентні переваги послуг та мобільного додатку ПУМБ для формування лояльності клієнтів ,
- організацію діяльності відділень банку,
- специфіку роботи з віп-клієнтами та багато цікавих фішек.
В кінці екскурсії студентів зацікавила інформація про використання можливостей штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів.
Висловлюємо щиру вдячність за змістовну екскурсію та можливість формувати вектори професійної самовизначеності у студентів!
Захід проводився в рамках дисципліни “Основи маркетингової діяльності” (викл. Лілія ХОМЕНКО).