22 листопада відбувся практикоорієнтований захід для студентів маркетологів 1-2 курсів.
Тема зустрічі : “Чи потрібен університету бренд: міркуємо разом на прикладі СумДУ.
Спікерка: Марина Осюхіна, начальник Медіа-центру СумДУ.
Говорили про особливості формування бренду СумДУ, що таке брендбук та його складові, хто та як розробляє айдентику, а також про плани на майбутнє.
Захід відбувся в межах проекту #Будь_експертом_з_невгамовними у змішаному форматі – офлайн у стінах університету, а також із можливістю долучення онлайн.
Ми вдячні пані Марині, а також усім нашим студентам, які долучилися за позитив, цікавість, цінність та приємно проведений час! Тримаємо хвилю далі!