Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ЯК ФОРМУЄТЬСЯ БРЕНД СУМДУ

22 листопада відбувся практикоорієнтований захід для студентів маркетологів 1-2 курсів.

Тема зустрічі : “Чи потрібен університету бренд: міркуємо разом на прикладі СумДУ.

Спікерка: Марина Осюхіна, начальник Медіа-центру СумДУ.  

Говорили про особливості формування бренду СумДУ, що таке брендбук та його складові, хто та як розробляє айдентику, а також про плани на майбутнє. 

Захід відбувся в межах проекту #Будь_експертом_з_невгамовними у змішаному форматі – офлайн у стінах університету, а також із можливістю долучення онлайн. 

Ми вдячні пані Марині, а також усім нашим студентам, які долучилися за позитив, цікавість, цінність та приємно проведений час! Тримаємо хвилю далі!