Традиційні методи просування вже не працюють? Настав час партнерства – стратегії, що об’єднує зусилля різних гравців для досягнення спільного успіху. Саме тут криється секрет швидкого зростання та масштабування бізнесу.
На курсі «Partnership Marketing» ви не просто отримаєте теоретичні знання, ви навчитесь мислити стратегічно, зрозумієте як знаходити та залучати партнерів, створювати виграшні для всіх сторін умови співпраці. Афіліатний маркетинг, контент-маркетинг в партнерстві, спонсорство, благодійність, продуктове партнерство, дистрибуція, роздрібне партнерство, продакт-плейсмент, програми лояльності – це лише частина інструментів, якими ви оволодієте.
Вже скоро ви зможете розробити власну партнерську програму та запустити її в дію, збільшивши свою аудиторію, продажі та впізнаваність бренду.
В результаті вивчення дисципліни ви зможете:
- Використовувати сучасні маркетингові підходи та концепції для створення унікальних взаємовідносин з партнерами.
- Розробляти партнерські програми для підприємств.
- Аналізувати питання щодо підвищення ефективності маркетингової взаємодії з іншими підприємствами.
- Обгрунтовувати управлінські рішення щодо участі у партнерських програмах.
- Впроваджувати сучасні інструменти партнерського маркетингу на підприємстві.
Унікальні практики:
Запрошені спікери:


Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4.