Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ВІДКРИЛИ ТАЄМНИЦІ МАРКЕТИНГУ В МЕДІА

07 лютого в рамках дисципліни «Інформаційні системи в маркетингу» (викладач Євгенія ЗЯБІНА) студенти першого курсу (група МК-31) спеціальності 075 «Маркетинг», прослухали лекцію від практика  – директорки відділу дистрибуції ГО “ЦУКР.”  Дар’ї ПРИХОДЧЕНКО.

Директорка відділу дистрибуції ГО “ЦУКР.” поділилася своїм професійним досвідом та ключовими аспектами взаємодії маркетингу та медіа. Студенти отримали цінні практичні поради, які не тільки розширять їхні знання, але й допоможуть в подальшій кар’єрі.

Лекція стала не лише корисним етапом університетського життя, але й важливим кроком для студентів у розумінні та застосуванні маркетингу в медіа-середовищі.