У сучасному світі дані та інформація стали дуже важливим компонентом, який допомагає ухвалювати ефективні маркетингові рішення при виведенні нового товару на ринок, освоєнні нових ринкових ніш та формуванні стратегій комунікацій з цільовою аудиторією тощо. Саме аналітичні дані дають можливість маркетологам знайти цінні інсайти, як привернути увагу до свого продукту, як згенерувати ефективні рекламні кампанії чи переконати долучитится до онлайн-спільноти певного бренду. Курс “Marketing Research” націлений на те, щоб навчити результативному пошуку інформації у тій сфері, яка цікавить маркетолога.
Курс включає вивчення основ проведення кількісних та якісних маркетингових досліджень, методів аналізу інформації, таких як факторний, кластерний, дисперсійний, правил проведення польових досліджень та досліджень у мережі Інтернет. У рамках курсу ви навчитеся працювати з програмним забезпеченням IBM SPSS Statistics, яке дає широкі можливості для перетворення ринкових даних та наочного подання результатів дослідження в роботі маркетолога.
Курс призначений для людей, які прагнуть зрозуміти алгоритми збору та обробки маркетингової інформації, особливості статистичного аналізу даних та правила інтерпретації отриманих висновків для ухвалення маркетингових рішень для розвитку різних комерційних чи соціальних проєктів.
В результаті вивчення курсу Ви зможете:
- Демонструвати вміння до аналізу та синтезу отриманої маркетингової інформації.
- Вміти проводити маркетингові дослідження на прикладі різних галузей, суб’єктів господарювання та цільових аудиторій.
- Бути здатними логічно та послідовно відтворювати одержану маркетингову інформацію для ухвалення стратегічних рішень у різних сферах.
Унікальні практики:
У рамках курсу студенти мають можливість отримати сертифікацію від Української асоціації маркетингу в сфері володіння програмним забезпечення IBM SPSS Statistics. Викладачі курсу сертифіковані тренери «SPSS Statistics». Практикоорієнтований курс передбачає надання пакету програмного забезпечення IBM SPSS для персонального користування кожним слухачем курсу.
У навчальному проєкті курсу студенти виконують реальні маркетингові дослідження під керівництвом викладача крокуючи всіма етапами від А до Я (від формування опитувальника до презентації результатів дослідження).
Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
- Oklander M., Yashkina O., Zlatova I., Cicekli I., Letunovska N. Digital marketing in the survival and growth strategies of small and medium-sized businesses during the war in Ukraine. Marketing and Management of Innovations. 2024. № 15(1). Р. 15-28 (фахова)
- Letunovska N., Kazymirova V. Using marketing techniques to promote healthy lifestyles among various segments of people. Інфраструктура ринку. 2023. № 72. С. 45-50. (фахова)
- Marketing in the Digital Environment : textbook /N. Letunovska, L. Khomenko, O. Lyulyov etc. ; ed. by N. Y. Letunovska, L. M. Khomenko. Sumy : Sumy State University, 2023. 269 p.