Студенти спеціальності «Маркетинг» Тетяна Василина, Дар’я Литвиненко, Анастасія Назаренко, Анастасія Пономаренко та Вікторія Хааг у рамках реалізації проєкту Української асоціації маркетингу із професійної сертифікації здобувачів освіти отримали офіційне підтвердження своїх професійних навичок застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення для аналізу статистичних даних IBM SPSS Statistics.
Відзначимо, що SPSS є одним з лідерів ринку в галузі комерційних статистичних продуктів для здійснення прикладних досліджень у галузі суспільних наук, відповідно володіння даним інструментарієм суттєво підвищує конкурентоспроможність фахівців на ринку праці.
Це є чудовим кроком у сферу професійного маркетингу!
Вітаємо й бажаємо подальшого професійного зростання!