Конкурс «Педагогічні інновації СумДУ-2022»
Номінація “Контрактне навчання”
Перше місце авторський колектив викладачів кафедри маркетингу у складі доцента кафедри Артема АРТЮХОВА та старшого викладача Юрія ВОЛКА.
Всього на конкурс було подано 25 проєктів від авторських колективів та окремих співробітників університету із 17 кафедр усіх інститутів і факультетів.
Переможців визначали в шести номінаціях: «Контактне навчання», «Самостійна робота студентів», «Практико-орієнтована підготовка студентів», «Профорієнтаційна робота», «Освіта впродовж життя, післядипломна освіта та підвищення кваліфікації», «Освітній медіа-продукт».
Вітаємо колег-переможців та щиро бажаємо подальших перемог!
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ