Stephen Acheampong

Staphen ACHEMPONG

Науковий ступінь, звання:

Аспірант
 

Тема дисертації:

“Управління взаємовідносинами з клієнтами в системі банківського маркетингу”.

Науковий керівник: д.е.н., проф, Пімоненко Тетяна Володимирівна

 
Наукові інтереси:
Маркетинг, банківський маркетинг, взаємовідносини з клієнтами, управління взаємовідносинами.
 
 
 
Міжнародні програми та стажування:
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Маркетингові тренди: нові хвилі та майбутнє ШІ” 90 год, (м. Піла, Польща, 27.11- 29.12.2023).
Віртуальна мобільність 
в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Marketing landscape: digital trends and opportunities” 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність 
в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Економіка та маркетинг: вплив Covid-19”, 90 год, (м. Піла, Польща, 22.11- 22.12.2021).

Освіта та досвід роботи:

2020р. – по т.ч. –  доктор філософії (маркетинг) Сумського державного університету, Україна.
2009 р. – Фахівець з маркетингу MBA, Технологічний університет Лоуренса Саутфілд, штат Мічиган, США.
2005р. – магістр ділового адміністрування (General MBA), Технологічний університет Лоуренса Саутфілд, штат Мічиган, США.
1988-1991 рр. – (З відзнакою) соціології з економікою, Університет Гани, Аккра, Гана.
Лютий 2010 р. – Chartered Institute of Marketing (CIM) – Партнерський професіонал, Великобританія.
2008-2014 рр. –  Державна рада освіти. Департамент освіти, США.

Викладацький досвід:

З 2014 р. – по т.ч. – : штатний викладач Школи ділового адміністрування, Коледж баптистського університету Гани (GBUC), Кумасі.
2011-2014рр. –  викладач за сумісництвом, Школа ділового адміністрування, Коледж баптистського університету Гани (GBUC), Кумасі.
1992-1998 рр. – вчитель середньої школи, старший англіканський старший, Кумасі, Гана.

Stephen Acheampong