Staphen ACHEMPONG
Науковий ступінь, звання:
Тема дисертації:
“Управління взаємовідносинами з клієнтами в системі банківського маркетингу”.
Науковий керівник: д.е.н., проф, Пімоненко Тетяна Володимирівна
Наукові інтереси:
Міжнародні програми та стажування:
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Marketing landscape: digital trends and opportunities” 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).
Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Економіка та маркетинг: вплив Covid-19”, 90 год, (м. Піла, Польща, 22.11- 22.12.2021).
Освіта та досвід роботи:
2020р. – по т.ч. – доктор філософії (маркетинг) Сумського державного університету, Україна.
2009 р. – Фахівець з маркетингу MBA, Технологічний університет Лоуренса Саутфілд, штат Мічиган, США.
2005р. – магістр ділового адміністрування (General MBA), Технологічний університет Лоуренса Саутфілд, штат Мічиган, США.
1988-1991 рр. – (З відзнакою) соціології з економікою, Університет Гани, Аккра, Гана.
Лютий 2010 р. – Chartered Institute of Marketing (CIM) – Партнерський професіонал, Великобританія.
2008-2014 рр. – Державна рада освіти. Департамент освіти, США.
Викладацький досвід:
З 2014 р. – по т.ч. – : штатний викладач Школи ділового адміністрування, Коледж баптистського університету Гани (GBUC), Кумасі.
2011-2014рр. – викладач за сумісництвом, Школа ділового адміністрування, Коледж баптистського університету Гани (GBUC), Кумасі.
1992-1998 рр. – вчитель середньої школи, старший англіканський старший, Кумасі, Гана.