Дисципліна “Social Media Marketing” (SMM)” познайомить вас із основами маркетингу в соціальних мережах, сучасними методами просування брендів, товарів і послуг через цифрові платформи.
Під час вивчення курсу, ви навчитеся досліджувати цільову аудиторію, вивчати конкурентів, ринок, тренди, будувати SMM-стратегії та контент-плани, попрацюєте над пошуком унікального tone of voice, дізнаєтеся що таке KPI і як його ставити та вимірювати.
У результаті навчання ви зможете:
- Використовувати маркетинговий підхід для впливу на вибір споживача у соціальних мережах.
- Розробляти різні види контенту для соціальних мереж.
- Використовувати онлайн-сервіси, що допомагають виконувати маркетингові задачі в соціальних мережах.
- Визначати оптимальні варіанти прийняття управлінських рішень у сфері SMM.
Унікальні практики:
Розбираємо шаблони та чек-листи для створення контент-планів, побудови унікальної торгової пропозиції (УТП) та унікального tone of voice.
Наприкінці курсу кожен студент готує курсовий проєкт (smm-book), який зможе додати у своє портфоліо та представляти роботодавцям
Запрошені спікери:



Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
Ziabina, Ye., Kryvych, Ya., & Pigon, L. (2024). SMM for Promoting Healthy Eating: Bibliometric Analysis. Marketing and Management of Innovations, 15(4), 113–126. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.4-09