Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

УЧАСТЬ НЕВГАМОВНИХ У ВОРКШОПІ З ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГУ: НАЛАШТОВУЄМО ТАРГЕТОВАНУ РЕКЛАМУ У FACEBOOK ТА INSTAGRAM

24 березня 2023 року в рамках вивчення дисципліни «SMM» (гр. МК-21, викладач Кривич Яна) долучилися до онлайн воркшопу з діджитал-маркетингу: налаштовуємо таргетовану рекламу у Facebook та Instagram
Спікерка: Ольга Пантелеєва — директорка з маркетингу в компанії DAN.IT Education. 
Під час воркшопу розібрали: 
які види реклами існують у фейсбуці та інстаграмі; 
що таке рекламні цілі у фейсбуці та як обрати ту, що підходить під потреби конкретного бізнесу; 
принципи детального таргетингу; 
сегментацію аудиторії; 
навіщо потрібен «фейсбук-піксель», як та де його налаштувати. 

Також під час вебінару спікерка практично показала, як створити та запустити рекламне оголошення, зокрема, як обрати цільову аудиторію, вид розміщення, візуал та як підготувати текст. 
YouTube-трансляція
Захід відбувся в межах проєкту Women For The Future, що реалізується Happy Monday за підтримки проєкту ООН Жінки «Трансформаційні підходи для досягнення ґендерної рівності в Україні», що фінансується Embassy of Sweden in Kyiv, та у співпраці з Офіс Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.