Пошук
Close this search box.

Фармацевтичний маркетинг” – це комплексна дисципліна, яка охоплює всі аспекти діяльності фармацевтичних підприємств на ринку лікарських засобів.

Вже зараз ви зможете отримати знання, які допоможуть вам зрозуміти, як працює фармацевтичний ринок, як розробляти ефективні маркетингові стратегії та як просувати лікарські засоби, щоб вони допомагали людям. Ви навчитеся аналізувати потреби пацієнтів, створювати ефективну комунікацію та будувати успішні бренди лікарських засобів.

Цей курс – твій шанс стати справжнім професіоналом фармацевтичного маркетингу, який вміє не тільки заробляти гроші, але й приносити користь суспільству. Не втрачай можливість стати успішним та затребуваним фахівцем у світі охорони здоров’я!

В результаті вивчення дисципліни ви зможете:

  1. Враховувати особливості нормативно-правового регулювання фармацевтичної галузі, стандартизації та сертифікації лікарських засобів.
  2. Аналізувати асортиментну, цінову, збутову та комунікаційну політику фармацевтичних фірм.
  3. Обгрунтовувати рішення з урахуванням особливостей інноваційних процесів фармацевтичної галузі.
  4. Розробляти та оцінювати ефективність заходів зі стимулювання збуту лікарських засобів, реклами та зв’язків з громадськістю фармацевтичних компаній.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Дослідження проблем ринку служби крові України. Інфраструктура ринку. 2022. 65. DOI: 10.32843/infrastruct65-19.
  2. Хоменко Л.М., Любчак В.В. Дослідження перспектив розвитку підприємств служби крові залежно від типу донорства. Вісник СумДУ. Серія “Економіка”. 2023. 2. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.2-01.
  3. Khomenko L.M. The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis. Підприємництво і торгівля. 2022. 34. С. 64-69. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2022-34-09