Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

БЕРЕМО ДОСВІД ВІД ПРОВІДНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ СВІТУ

Наші студенти як завжди хочуть брати знанння у кращих, і на цей раз вони 16 березня відвідали Online-лекцію на тему: «Оптимізація B2B маркетингу через програми навчання клієнтів: найкращі практики від провідних технологічних компаній світу».

Даний захід було організовано EBA Management Development Centre, спікером виступила Олександра Аллісон-Сизова, Директор Enable Growth Ltd (UK). Екс Google, Microsoft, Cisco, London Business School.

Темами для обговорення стали:

  • Що таке навчання клієнтів і чому це критично важливо сьогодні.
  • Як навчання клієнтів змінює маркетинг, піар і комунікації сьогодні.
  • Типи навчання клієнтів і їх переваги на кожному етапі воронки продажів.
  • Як побудувати успішну програму клієнтського навчання у вашій компанії для залучення нових клієнтів і збільшення чеку від існуючих клієнтів.

Інформаційні партнери: OLX.ua, Work.ua

До заходу були долученні студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» груп ЕН-03/1мк, ЕН-03/3мк-1, МК-01.

Захід видався надзвичайно цікавим та пізнавальним. Більше про захід і про спікера можна дізнатись за посиланням.