Туристична галузь істотно відрізняється від інших мотивацією споживача до вибору продукту, ціновою політикою, методами збуту та комунікаційною стратегією роботи з цільовою аудиторією загалом. З даних позицій знання специфіки функціонування туристичного ринку, інструментів маркетингової взаємодії з клієнтами, специфіки воронки продажів у цій сфері є ключовими для успішної роботи маркетолога в туризмі.
Курс “Маркетинг у туризмі“, окрім суто маркетингових підходів до роботи на туристичному ринку, розкриває особливості діяльності суб’єктів у туристичній галузі, охоплює широке коло прикладних аспектів, таких як інфраструктура туристичного ринку, технологічні інновації в сфері туризму, правила складання туристичної пропозиції, види туризму, питання організації туристичної діяльності та ін.
Основною метою курсу є надання студентам, дослідникам- початківцям та бізнесменам-фахівцям, які працюють у туристичній сфері, необхідних маркетингових знань із виведення й просування на ринку туристичного продукту, моделювання ситуацій та окремих завдань зі стратегічного планування й управління туристичним бізнесом.
В результаті вивчення курсу Ви зможете:
- Уміти пропонувати ефективні маркетингові рішення для розвитку туристичного бізнесу.
- Використовувати сучасні цифрові інструменти та технології у туристичному маркетингу.
- Застосовувати ефективні методи реклами, PR та контент-маркетингу у туризмі.
- Використовувати маркетингові дослідження для аналізу потреб, мотивів і поведінки туристів.
- Створювати та просувати імідж і бренд туристичної компанії чи дестинації.
Унікальні практики:
У рамках курсу навчальний проєкт передбачає роботу в групах над розробленням туристичного стартапу, включаючи маркетингову стратегію та план запуску цієї ринкової пропозиції.
У курсі студенти знайомляться з сучасними технологіями штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності для промоції туристичних напрямків. Курс ознайомлює з трендами туризму майбутнього (slow travel, workation, digital detox, гастрономічний туризм та ін.) та кращими світовими практиками просування унікальних інноваційних туристичних пропозицій.
Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
- Letunovska N., Demchyshak N., Minchenko M., Kriskova P., Kashcha M., Volk A. Management of сountry’s social brand under conditions of uncertainty in the health domain. Marketing and Management of Innovations, 2023. 14(2), 10-18. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.2-02.