Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ЯК ЗАКОХАТИ В РІДНЕ МІСТО?

Після тривалих дистанційних занять хочеться всіх побачити і якомога більше бути на свіжому повітрі. Тому заняття для студентів третього курсу з «Маркетингу територій» вирішили провести на вулиці – в центрі міста. А ще запросили з собою студентів другого курсу та неперевершеного екскурсовода Наталю. На півтора години всі поринули в минуле та «познайомилися» з засновниками міста, меценатами та їхніми сім’ями, студентами-активістами, гусарами, партизанами, простими жителями і навіть привидами. А ще побачили і на собі відчули, як потрібно просувати місто і закохувати в нього місцевих жителів та гостей міста.

Дякуємо Сумській міській раді, Відділу маркетингу, промоції та туризму в особі Закревської Тетяни, Сумську муніципальну галерею, а особливо Петренко Наталю за організацію заходу.