Пошук
Close this search box.

Маркетинг і комунікація медичних та соціальних закладів” – це комплексна дисципліна, що охоплює всі аспекти маркетингової діяльності в установах сфери охорони здоров’я та соціального обслуговування.

Ви дізнаєтеся про сутність маркетингу, його основні складові та концепції, а також особливості маркетингового середовища та ринку медичних послуг. Ви дізнаєтесь про методи маркетингових досліджень, які використовуються в медичних закладах для аналізу потреб пацієнтів, конкурентів та ринкових тенденцій; особливості сегментування клієнтів, вибору цільового ринку та позиціонування медичних та соціальних послуг.

Ви навчитеся формувати асортимент послуг, політику ціноутворення та каналів збуту, використовувати сучасні технології реклами та піару в приватній та державній медицині, а також розробляти маркетингові стратегії та тактики, враховувати інноваційні аспекти маркетингу.

В результаті вивчення дисципліни ви зможете:

  1. Використовувати маркетинговий підхід для впливу на вибір споживача.
  2. Проводити маркетингові дослідження для подальшого впровадження та просування платних медичних послуг.
  3. Реалізовувати маркетингову діяльність медичних установ на рівні керівництва закладу.
  4. Використовувати сучасні технології реклами і піару в приватній і державній медицині.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Дослідження проблем ринку служби крові України. Інфраструктура ринку. 2022. 65. DOI: 10.32843/infrastruct65-19.
  2. Хоменко Л.М., Любчак В.В. Дослідження перспектив розвитку підприємств служби крові залежно від типу донорства. Вісник СумДУ. Серія “Економіка”. 2023. 2. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.2-01.
  3. Khomenko L.M. The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis. Підприємництво і торгівля. 2022. 34. С. 64-69. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2022-34-09