“Маркетинг і комунікація медичних та соціальних закладів” – це комплексна дисципліна, що охоплює всі аспекти маркетингової діяльності в установах сфери охорони здоров’я та соціального обслуговування.
Ви дізнаєтеся про сутність маркетингу, його основні складові та концепції, а також особливості маркетингового середовища та ринку медичних послуг. Ви дізнаєтесь про методи маркетингових досліджень, які використовуються в медичних закладах для аналізу потреб пацієнтів, конкурентів та ринкових тенденцій; особливості сегментування клієнтів, вибору цільового ринку та позиціонування медичних та соціальних послуг.
Ви навчитеся формувати асортимент послуг, політику ціноутворення та каналів збуту, використовувати сучасні технології реклами та піару в приватній та державній медицині, а також розробляти маркетингові стратегії та тактики, враховувати інноваційні аспекти маркетингу.
В результаті вивчення дисципліни ви зможете:
- Використовувати маркетинговий підхід для впливу на вибір споживача.
- Проводити маркетингові дослідження для подальшого впровадження та просування платних медичних послуг.
- Реалізовувати маркетингову діяльність медичних установ на рівні керівництва закладу.
- Використовувати сучасні технології реклами і піару в приватній і державній медицині.
Унікальні практики:
Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Дослідження проблем ринку служби крові України. Інфраструктура ринку. 2022. 65. DOI: 10.32843/infrastruct65-19.
- Хоменко Л.М., Любчак В.В. Дослідження перспектив розвитку підприємств служби крові залежно від типу донорства. Вісник СумДУ. Серія “Економіка”. 2023. 2. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.2-01.
- Khomenko L.M. The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis. Підприємництво і торгівля. 2022. 34. С. 64-69. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2022-34-09