Юлія Нехорошкова

Юлія НЕХОРОШКОВА

Науковий ступінь, звання:
Аспірантка
Тема дисертації:

“Комунікаційно-збутова політика підприємства: організаційно-економічні засади”
Наук. керівник: к.е.н., доц., Сагер Людмила Юріївна, к.е.н., Вакуленко Ігор анатолійович

E-mail:  u.nekhoroshkova@gmail.com
Кабінет: К2-126

Наукові інтереси:

Маркетингові комунікації,
збутова політика,
автоматизація продажів,
Social Media Marketing

Міжнародні програми стажування:

Віртуальна мобільність в Університеті прикладних наук імені Станіслава Сташича “Marketing landscape: digital trends and opportunities” 90 год, (м. Піла, Польща, 01.11- 30.12.2022).

 
Публікації:
  1. Нехорошкова Ю. М. Дослідження ринку освітніх послуг. Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2022. № 2. С. 129−134.
  2. Нехорошкова Ю.М. Розробка стратегії просування продукції в соціальних мережах / Л.Ю. Сагер, Ю.М. Нехорошкова // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвячена пам’яті професора Олега Балацького (м. Суми, 23 – 27 квітня 2018 р.) / за заг. ред.: Т. А. Васильєвої, Г. О. Швіндіної. – Суми : Сумський державний університет, 2018. – С. 281-282.
  3. Данилюк Ю.М. Окремі особливості процесу продукування послуг / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 березня 2017 р.). – Дніпро: НМетАУ, 2017. – С. 427-431.
  4. Данилюк Ю.М. Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «ТОКАРІ») / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида, Є.І. Нагорний // Економічний простір: Збірник наукових праць. – №120. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2017. – С. 152-168.
  5. Данилюк Ю.М. Дослідження мерчандайзингової діяльності на прикладі роздрібного торговельного підприємства магазину “АТБ” / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер // Молодь опановує маркетинг: зб.мат. Всеукр. міжвуз. наук. студ. конф., 20-21 травня 2016 р. – К. : Українська асоціація маркетингу, 2016. – С. 15-16
  6. Данилюк Ю.М. Аналіз ступеня дотримання правил мерчандайзингу на прикладі роздрібного торгівельного підприємства «АТБ» / Ю.М. Данилюк // Збірник наукових праць ІІІ студентської науково-практичної Інтернет-конференції «Товарознавчі та маркетингові дослідження товарних ринків». – Вінниця, 2016.

 

Освіта та досвід роботи:

З 01.10.2022 по т.ч. – Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
З 2020 по т.ч. – ТОВ «Сільпо-ФУД», провідний фахівець з методів розширення ринку збуту (регіональний маркетолог).
2019-2020 – ТОВ «Нове БТІ», провідний фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог).
2017-2019 – ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», провідний фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог).
2017-2018 – Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом магістра.
2013-2017 – Сумський державний університет, кафедра маркетингу, диплом бакалавра.

Досягнення:
Спеціальна відзнака конкурсу «За високу практичну цінність роботи» ХI Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із маркетингу “Молодь опановує маркетинг” імені І. Ткаченка (м. Київ, 2016 р.)
ІІІ місце у конкурсі «Молодь опановує маркетинг» ім. І. Ткаченка (м. Київ, 2017 р.)
Диплом ІІІ ступеня за активну участь у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг, управління персоналом та економіка праці» (м. Харків, 2017 р.)

Юлія Нехорошкова