В рамках курсу «Здорова поведінка та мотивація споживачів: ЄС та Україна» реалізаторка проекту Анна Росохата разом зі слухачами курсу досліджували маркетингові аспекти побудови соціально-відповідального бізнесу на засадах сталого розвитку. Відповідно разом зі студентами протягом декількох зустрічей обговорювали та досліджували кейсові завдання та цікаві ситуації, що можуть виникати у маркетинговому менеджменті різних видів бізнесу в Україні. Говорили про досвід вирішення подібних питань у країнах Європейського Союзу та можливості адаптації даного досвіду на теренах України. Цікавими стали пропозиції студентів щодо вибору та впровадження пріоритетних послуг з метою дотримання цілей сталого розвитку сучасними підприємствами України.
© 1996 – [current_year] Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ