Дмитро ПРИНЬКО
Науковий ступінь, звання:
Тема дисертації:
“Комунікаційні стратегії компаній на ринку харчових продуктів”.
Науковий керівник: к.е.н., доц., Кривич Яна Миколаївна
Публікації:
- І. В. Лилик, Н. Л. Савицька, Д. Г. Принько. Відповідальний маркетинг для дітей на ринку харчових продуктів та напоїв. Продовольчі системи України: повоєнне відновлення та забезпечення сталого розвитку [Електронне видання]: матеріали Міжнародного науковопрактичного форуму, 15-16 травня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Харків, 2024. – 147 с. – Електронні текстові дані. – Режим доступу: http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/
Наукові проекти:
Виконавець ГО УАМ «Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі» (за підтримки Фонду Відродження)
Міжнародні програми стажування:
Освіта та досвід роботи:
З 10.2023 р. по т.ч. – Сумський державний університет, кафедра маркетингу, аспірант.
З 2023 р.: Член ГО «Українська Асоціація Маркетингу», членський квиток № 798
2022-2023рр.: ФОП Принько Д.Г.
2014-2022рр.: ТОВ ОТІS, Тов Сі-Пі-Ес. Менеджер з логістики.
2008-2014 рр.: ПРАт Карлсберг Україна. Спеціаліст відділу закупівель.
2004-2008 рр.: Тов Сі-Пі-Ес. Менеджер з логістики.
1999-2004рр.: КНУ ім. Шевченка, механіко-математичний факультет, математик-викладач.
Підвищення кваліфікації:
2010-2011 рр – курси англійської з носіями мови.
Неформальна освіта:
Участь у проєкті “Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.” Проєкт проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження», в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».