Статті у періодичних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз даних Web of Science, Scopus / Papers in Journals which indexed by Web of Science, Scopus:
2021
- Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Babar T.V., Sikora V.V., Simonova O.V. New Marketing Tools in the Blood Service to Optimize Quality Management. Wiadomości Lekarskie. 2021. 9(74). C. 2192-2196. DOI: 0.36740/WLek202109129. (Scopus in English)
- Khomenko L., Saher L., Letunovska N. and Jasnikowski A. Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects. International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalisation and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Ecological Aspects” 2021 (DSDM – 2021): тези доповідей. Лондон: E3S Web of Conferences 307, 03001 (2021). DOI: 10.1051/e3sconf/202130703001 (Scopus in English)
- Rosokhata A., Minchenko M., Khomenko L., Chygryn O. Renewable Energy: A Bibliometric Analysis. 1st Conference on Traditional and Renewable Energy Sources: Perspectives and Paradigms for the 21st Century (TRESP 2021): тези доповідей. : 2021. C. 11. DOI: 10.1051/e3sconf/202125003002. (Scopus in English)
- Khomenko L., Rosokhata A., Jasnikowski A. Analysis of territories marketing activities among small and medium business: a bibliometric analysis. Marketing and Management of Innovations. 2020. 4. C. 184-195. DOI: 10.21272/mmi.2021.4-14. (WoS in English)
- Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Smiianov V.A., Sikora V.V, Babar T.V. Medical And Economic Analysis Of The Choice Of Therapeutic Plasmapheresis Method To Optimize The Transfusion Care Quality. Wiadomości Lekarskie. 2021. 10(75). C. 2466-2470. DOI: 10.36740/WLek202110119. (Scopus in English)
2020
Наукові статті у фахових виданнях / Papers in specialized Ukrainian scientific Journals:
2024
- Хоменко Л.М., Щербаченко В.О., Євдокимова А.В. Дорожня карта ланцюга комерціалізації з метою стимулювання інтенсифікації дифузії й масштабування інновацій. Економіка та суспільство. 2024. No 67. URL:
https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4684 DOI: 10.32782/2524-0072/2024-67-19 - Khomenko L.M., Reshetniak Ya.V. Approaches to the Formation of a System of Evaluation Indicators for Analysing the Effectiveness of the Commercialisation Chain. Механізм регулювання економіки. 2024. 1 (103). 72-77. DOI: 10.32782/mer.2024.103.11.
- Khomenko L., Rymar Yu. Marketing management in blood service enterprises. Health Economics and Management Review. 2024. 5. 48-66. DOI: 10.61093/hem.2024.1-04.
- Khomenko L., Kryvych Ya., Makarov V., Illiashenko A., Belinska D. Mobile apps for healthy food: europian experience. Ефективна економіка. 2024. 8. 16 p. DOI: 10.32702/2307-2105.2024.8.82.
2023
- Ziabina, Ye., Khomenko, L., & Osei Owusu, E. K. Analysis of accidental transmission impacts in the chain «waste management system – public health». Health Economics and Management Review. 2023. 2. 74-82. DOI: 10.21272/hem.2023.2-07.
- Khomenko L., Chygryn O., Bektas C., Iskakov A. Carbon Neutrality of Ukraine as aDeterminant of Green Development. Економічний вісник Державного вищого навчального закладу “Український держаний хіміко-технологічний університет”. 2023. 1.122-127.
- Хоменко Л.М., Васильєва Т.А., Небаба Н.О., Куценко В.І. Комерціалізація нового продукту на ринку: система факторів впливу. Актуальні проблеми економіки. 2023. 7. 115-121. DOI: 10.32752/1993-6788-2023-1-265-115-121.
- Хоменко Л.М., Любчак В.В. Дослідження перспектив розвитку підприємств служби крові залежно від типу донорства. Вісник СумДУ. Серія “Економіка”. 2023. 2. 7-14. DOI: 10.21272/1817-9215.2023.2-01.2022
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Дослідження проблем ринку служби крові України. Інфраструктура ринку. 2022. 65. 110-115. DOI: 10.32843/infrastruct65-19.
- Хоменко Л.М., Вакуленко І.А., Мінченко М.Г. Витрати на інноваційну діяльність як драйвер інтенсифікації трансферу інновацій в сфері енергетики. Інфраструктура ринку. 2022. 69. 152-158.
- Павленко М.С., Хоменко Л.М. Інструменти партнерського маркетингу для малого та середнього бізнесу. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4. 25-33.
- Хоменко Л.М., Чигрин О.Ю. Вуглецевий нейтралітет України до 2050 року. Вісник СумДУ. Серія Економіка. 2022. 4.
- Khomenko L.M. The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis. Підприємництво і торгівля. 2022. 34. 64-69. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-1256-2022-34-09
- Khomenko L., Saher L. Development of the methods of commercialization of innovation in Ukraine. Socio-Economic Relations in the Digital Society. 2022. 2(44). C. . DOI: 10.55643/ser.2.44.2022.452.
2021
- Khomenko, L., Rosokhata, A., & Jasnikowski, A. (2021). Analysis of Territories Marketing Activities Among Small and Medium Business: A Bibliometric Analysis. Marketing and Management of Innovations, 4, 184-195. 77-82. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.4-14 (Web of Science)
- Khomenko L.M., Saher L.Yu. Semiotic Analysis of Logos as a Marketing Promotion Tool for Blood Service Enterprises. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: “Економічні науки”. 2021. №5, Том 1. 111-117. DOI: 10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-19.
-
Rosokhata A., Khomenko L., Jasnikowski A., Dmytruk K. Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development. Modern Economics. 2021. 29. 156-162. DOI: 10.31521/modecon.V29(2021)-24..
-
Makerska V.O., Khomenko L.M., Pimonenko T.V. Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis. Проблеми системного підходу в економіці. 2021. 5(85). 64-74. DOI: 10.32782/2520-2200/2021-5-10.
-
Чигрин О., Хоменко Л., Калітай Г. Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, серія «Міжнародні відносини, економіка, країнознавство, туризм». 2021. 14. 126-137.
-
Rosohata А., Nesterenko V., Khomenko L., Kropyva V., Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis. Вісник СумДУ. Серія «Економіка». 2021. 3. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.3-32.
-
Khomenko L.M., Saher L. Yu. Influencer marketing in blood service facilities. Науковий вісник Полісся. 2021. 1(17). 74-77. DOI: 10.25140/2410-9576-2021-1(22)-161-170.
- Komenko L., Kwilinski A., Karpishchenko N. Formation of Public Opinion on Organ Donation in Ukraine. Health Economics and Management Review. 2021. 4. C. 52-61. DOI: 10.21272/hem.2021.4-05.
2020
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Аналіз реклами служби крові в друкованих ЗМІ (на прикладі Сумського обласного центру служби крові). Галицький економічний вісник. 2020. 5(66). 170-179. DOI: 10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.05.
- Khomenko L., Saher L., Polcyn J. Analysis of the Marketing Activities in the Blood Service: Bibliometric Analysis. Health Economics and Management Review. 2020. 1. C. 20-36. DOI: 10.21272/hem.2020.1-02.
2019
- Люльов, О. В., Решетняк, Я. В., & Хоменко, Л. М. Методи оцінки національного бренда країни: місце україни у глобальній економічній системі. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. 2(18), 018–030. Режим доступу: http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/184107
2018
- Любчак В.В., Плакса В.М., Малігон О.І., Любчак В.П., Хоменко Л.М. Журнал «Врачебное дело»: у джерел 100-річної історії української медичної публіцистики. Лікарська справа • Врачебное дело. 2018. 7-8(26). 164-169. DOI: 10.31640/JVD.7-8.2018(26).
2011
- Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) / О. О. Міцура, Л. М. Хоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – С. 67-75. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_8
Наукові статті у закордонних виданнях / Papers in the International Journals:
2021
- Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Babar T.V., Sikora V.V., Simonova O.V. New Marketing Tools in the Blood Service to Optimize Quality Management. Wiadomości Lekarskie. 2021. 9(74). C. 2192-2196. DOI: 0.36740/WLek202109129. (Scopus in English)
- Khomenko L., Saher L., Letunovska N. and Jasnikowski A. Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects. International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalisation and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Ecological Aspects” 2021 (DSDM – 2021): тези доповідей. Лондон: E3S Web of Conferences 307, 03001 (2021). DOI: 10.1051/e3sconf/202130703001 (Scopus in English)
- Rosokhata A., Minchenko M., Khomenko L., Chygryn O. Renewable Energy: A Bibliometric Analysis. 1st Conference on Traditional and Renewable Energy Sources: Perspectives and Paradigms for the 21st Century (TRESP 2021): тези доповідей. : 2021. C. 11. DOI: 10.1051/e3sconf/202125003002. (Scopus in English)
- Liubchak V.V., Khomenko L.M., Kovalishyn M.P., Ilyina V.V., Smiianov V.A., Sikora V.V, Babar T.V. Medical And Economic Analysis Of The Choice Of Therapeutic Plasmapheresis Method To Optimize The Transfusion Care Quality. Wiadomości Lekarskie. 2021. 10(75). C. 2466-2470. DOI: 10.36740/WLek202110119. (Scopus in English)
2020
Монографії / Monographs:
2024
- Chygryn O., Khomenko L. Linking between Renewables Development and Energy Security: A Scoping Review. The Costs of Climate Change Mitigation Innovations: A Pragmatic Outlook: monograph / за ред. Edited By David S-K. Ting, Jacqueline A. Stagner. Лондон: CRC Press, 2024. C. 121-134. (Scopus)
- Khomenko L., Chygryn O. Resilience in Healthcare Organizations: Bibliometric Analysis. Innovation, Collective Intelligence and Resiliency in Healthcare Organizations / edited by Aline Courie-Lemeur. Great Britain by ISTE Editions Ltd. 2024. Р. 7-23.
- Letunovska N.Ye., Denikhov O.I., Kryvych Ya.M., Khomenko L.M., Shevchenko Ya.Yu. Enhancement of market entity management: Healthy approach using EU experience. Modern aspects of science: / за ред. Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. : , 2024. C. 323-332.
2023
- Chygryn O., Khomenko L. Smart grid in Ukrainian energy system. The EU Cohesion policy and healthy national development: Management and promotion in Ukraine: / за ред. N. Letunovska, L. Saher, A. Rosokhata. Szczecin: Centre of Sociological Research, 2023. C. 206-215
- Chygryn O., Khomenko L. La résilience dans les organisations de santé : analyse bibliométrique / Innovation, intelligence collective et résilience des organisations de santé / sous la direction de Aline Courie-Lemeur. Great Britain by ISTE Editions Ltd. 2023. Р. 25-42.
- Летуновська Н.Є., Хоменко Л.М. Стратегії ровитку національної служби крові в системі медико-соціального забезпечення : монографія. – Суми: СумДУ, 2023. – 166 с.
- Хоменко Л.М. Види відходів і способи поводження з ними. Система управління відходами в циркулярній економіці: фінансові, соціальні, екологічні та енергетичні детермінанти: монографія / за ред. А. С. Росохатої, М. Г. Мінченко. Суми: Сумський державний університет, 2023. C. 58-65.
2022
2020
Підручники, методичні вказівки / Books, didactic materials:
Підручники:
2023
2021
Методичні вказівки:
2023
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. 5579 Методичні вказівки до проведення практичних (семінарських) занять із дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Суми: Сумський державний університет, 2023. 68 c.
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. 5578 Методичні вказівки до організації й проходження переддипломної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання. Суми: Сумський державний університет, 2023. 30 c.
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. 5577 Методичні вказівки до організації й проходження переддипломної практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм навчання. Суми: Сумський державний університет, 2023. 32 c.
Тези доповідей / Conference thesis:
2023
- Хоменко Л.М. Критерії вибору лідерів думок в службі крові. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доповідей ХXХІ Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, м. Харків, 17-20 травня 2023 р.: тези доповідей. : Харків : Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2023. C. 806.
- Хоменко Л.М., Любчак В.В. Досвід управління службою крові повоєнного часу. ІX Міжнародна науково-практична конференція “Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи”: тези доповідей. : Одеський національний економічний університет, 2023. C. 274-275.
- Khomenko L. Promotion of blood service facilities of Ukraine in social networks. Innovations, Social and Economic Challenges: тези доповідей. : Sumy State University, 2023. C. 88-98.
2022
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю. Фактори впливу на інтенсифікацію трансферу інновацій: світовий досвід. Економічна безпека: держава, регіон, підприємство: тези доповідей. : НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022. C. 103-106.
- Khomenko L.M. Research of Ukrainian Blood Service Market Problems to Ensure Competitiveness. III Міжнародна науково-практична конференція «Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» (11-12 травня 2022 року): тези доповідей. : НУ “Запорізька політехніка”, 2022. C. 189-190.
2021
- Хоменко Лілія Миколаївна Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід. IX міжнародна науково-практична дистанційна конференція, м. Харків, 18 березня 2021 р.: тези доповідей. Харків: Нац. фармац. ун-т, 2021. C. 486-488.
- Хоменко Лілія Миоклаївна Процес маркетингового управління в закладах служби крові. II International Scientific and Practical Conferance 2-4 May, 2021: тези доповідей. Мадрид: Barca Academy Publishing, 2021. C. 565-571.
- Pavlenko M.S, Khomenko L.M Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse). IV міжнародна науково-практична Інтернет-конференція “Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: теоретичні та прикладні аспекти”: тези доповідей. Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2021. C. 318-321.
- Khaba A., Khomenko L., Bondarenko A., Olefirenko O. Marketing business processes management for SME. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. : СумДУ, 2021. C. 179-183.
- Khomenko L., Babaiev E. Marketing management process in blood service companies. Innovations, Social and Economic Challenges: тези доповідей. : Sumy State University, 2021. C. 29-32.
- Liliia Khomenko Logo as Marketing Management Instrument for Blood Service Facilities. Socio-Economic Challenges: тези доповідей. Sumy: Sumy State University, 2021. C. 79-84.
2020
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові. IІ Міжн. наук.-практ. конф. “Бренд-менеджмент: маркетингові технології”: тези доповідей. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. C. 146-148.
- Хоменко Л.М., Сагер Л.Ю., Любчак В.В. Маркетингова програма утримання донорів як складова маркетингового менеджменту в закладах служби крові світу. VІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки»: тези доповідей. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. C. 265-267.
- Колесник А.А., Хоменко Л.М. Аналіз діяльності Інтернет-аптек міста Суми. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. Суми: Сумський державний університет, 2020. C. 329-330.
- Цуненко А.М., Вода Г.М., Кадуріна С.В., Хоменко Л.М. Маркетингові прийоми в аптечному бізнесі. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. Суми: Сумський державний університет, 2020. C. 317-318.
- Khomenko L.M. Social marketing communications for blood donors retention. Матеріали восьмої Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників “Соціо-гуманітрані аспекти розвитку сучасного суспільства”: тези доповідей. Суми: Сумський державний університет, 2020. C. 312-315.
- Хоменко Л.М. Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці. ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф “Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій”: тези доповідей. Суми: ІВВ Луцького НТУ, 2020. C. 208-211.
- Khomenko L.M. Some elements of marketing activities in blood service companies: content strategy of the site. International Scientific and Practical Conference “Socio-Economic Challenges”: тези доповідей. Суми: Сумський державний університет, 2020. C. 360-364.
- Khomenko L.M. Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises. International Scientific Online Conference “Innovation, Social and Economic Challenges”: тези доповідей. Суми: Сумський державний університет, 2020. C. 69-72.
- Топтун Ю.М., Хоменко Л.М. Аналіз використання інструментів маркетингу для пропаганди донорства в закладах служби крові у світі. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку».: тези доповідей. Суми: Сумський державний університет, 2020. C. 315-316.
- Вакулішина І.М., Павлова А.С., Залуговська О.С., Хоменко Л.М. Досвід використання інструментів маркетингу в просуванні лікарських засобів. Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. «Економічні проблеми сталого розвитку»: тези доповідей. Суми: Сумський державний університет, 2020. C. 304-305.
- Khomenko L., Saher L., Liubchak V. Use of Innovation Marketing Tools to Decrease Donor Fears in the Blood Service. VI International Interdisciplinary Scientific Conference (September 24-26, 2020): тези доповідей. : Silesian University of Technology, 2020. C. 40-41.
Охоронні документи / Certificate of intelectual property right :