Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ: ПРАКТИКИ ДІЛЯТЬСЯ ДОСВІДОМ

#Полісан продовжує цикл лекцій-тренінгів для невгамовних ?‍?Максим Шматко, начальник відділу інтернет-маркетингу, продовжує ділитися власним професійним досвідом побудови маркетингових стратегій.

? 4 листопада 2021 р. студенти-маркетологи прийняли участь у семінарі-тренінгу, присвяченому принципам створення маркетингової стратегії ?

Головні питання лекції, на які дискутували слухачі, були пов’язані з тим

? яким чином маркетингові стратегії впливають на діяльність компанії?

? хто приймає участь у її створенні?

? як формується маркетингова стратегія для нових продуктів?

? що впливає на обрання стратегії просування та брендування компанії?

Дякуємо за безцінний досвід та чекаємо нових зустрічей  ?