Хто такий директор з маркетингу та як ним стати? Які механіки допомагають брендам продавати? Як розвивати команду відділу маркетингу? Про це та багато іншого дізналися студенти спеціальності “Маркетинг” (групи МК-01, ЕН-03/3мк, МК-11, МКз-01с) на онлайн-конференції «Head of Digital Day» 4 листопада 2021 року в рамках дисциплін «Маркетингові комунікації 1», “Основи маркетингової діяльності” (викладач Сагер Людмила), «Паблік рилейшнз» (викладач Хоменко Л.М.), «Маркетингова товарна політика» (Сигида Л.О.). Провідні фахівці з маркетингу компаній Comfy, Sigma Software, Visconsulting, МХП, Premier Hotels and Resorts поділилися своїм практичним досвідом та розповіли про дієві маркетингові інструменти.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ