17 вересня магістри кафедри маркетингу в межах дисципліни “Контент-маркетинг” (викладач Марія МІНЧЕНКО) та студенти-бакалаври третього курсу (дисципліна “Мерчандайзинг”, викладач Яна КРИВИЧ) прийняли участь у онлайн-конференції “SMM для бізнесу: ідеї, що працюють сьогодні.
Захід зібрав провідних експертів сфери SMM, котрі поділилися практичними порадами та актуальними технологіями контент-маркетингу та трендами для просування бізнесу у соціальних мережах.
Студенти долучились до обговорення питань щодо:
- ефективного управління брендом у цифровому середовищі;
- просування у B2B сегменті, зокрема акцентуючи увагу на інфлуенсерах та ситуативному контенті;
- особливості створення контенту у TikTok, як ефективного інструменту для збільшення доходів.
Найцікавішим було те, що наші студенти долучились до майстер-класу зі створення результативного контенту, що допомагає досягати бізнес-цілей.
Учасники конференції мали можливість обговорити актуальні виклики у сфері SMM, обмінятися ідеями та отримати цінні інсайти для розвитку власних проєктів за допомогою контент-маркетингу.
Конференція стала важливим кроком для магістрів у здобутті нових знань та навичок, що допоможуть їм ефективно використовувати соціальні мережі для бізнесу.