© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Припиніть діяти наосліп!
З нейромаркетингом Ви отримаєте
відповіді, які шукали.
Прогнозуйте та підвищуйте ефективність реклами Ваших продуктів та послуг
Зрозумійте, чого хочуть Ваші клієнти, та знайдіть ідеальний дизайн упаковки та розміщення товарів на полицях.
Наскільки сильний Ваш бренд? Мозок робить зростання бренду вимірюваним та керованим.
Отримайте уявлення про підсвідомі перешкоди до конверсії Ваших користувачів на всьому їх шляху.
Кожен проєкт є унікальним і етапи залежать від мети та завдань проєкту. Для комунікації та консультації email:
Electrocardiography дозволяє зрозуміти емоції споживача взаємодіючі з об’єктом дослідження через аналіз даних щодо ритму биття серця (інтенсивність, послідовність, зміна швидкості). Можливі напрями використання: визначення реакції на освітні матеріали; тестування видів упаковки; дослідження аудіовізуальних ефектів в ігровому процесі; прогнозування поведінки водія в автоматизованих автомобілях тощо.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ