Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Behavioural Lab

Припиніть діяти наосліп
З нейромаркетингом Ви отримаєте
відповіді, які шукали.

У сучасному бізнес-середовищі, де глибоке розуміння потреб споживачів відіграє ключову роль у досягненні успіху,  Behavioural Lab пропонує інноваційні інструменти для проведення маркетингових досліджень та аналітики поведінки споживачів. Спеціалізуючись на передових  cognitive та  eye tracking технологіях від відомих брендів  (Pupill Labs, Tobii, iMotions та інші) Behavioural Lab надає  Вашому бізнесу детальний аналіз та розуміння того, як споживачі  сприймають Ваші  продукти та  послуги. Використання цих інсайтів дозволить Вам оптимізувати  маркетингові стратегії та підвищити ефективність реклами, забезпечуючи максимальну віддачу від інвестицій у маркетинг і зміцнюючи зв'язок із вашою цільовою аудиторією

Solutions

Ефективні комунікації

Прогнозуйте та підвищуйте ефективність реклами Ваших продуктів та послуг  

  • Дослідження сприйняття споживачами реклами (різними каналами комунікації) через інструменти Нейромаркетингу

Торгівля та шоппінг

Зрозумійте, чого хочуть Ваші клієнти, та знайдіть ідеальний дизайн упаковки та розміщення товарів на полицях.

  • Дослідження сприйняття споживачами упаковки
  • Тестування сприйняття споживачами розташування товару на полицях
  • Дослідження поглядів споживачів у точках продажу

Брендинг

Наскільки сильний Ваш бренд? Мозок робить зростання бренду вимірюваним та керованим.

  • Відстеження ефективності сприйняття споживачами Вашого бренду

Юзабіліті web-сайту

Отримайте уявлення про підсвідомі перешкоди до конверсії Ваших користувачів на всьому їх шляху.

  • Тестування юзабіліті web-сайту/сторінки
  • Оптимізація конверсії web-сайту/сторінки

Відправ свій запит заповнивши форму

Основні етапи

Етап
Kick-off зустріч та підготовка до дослідження

Визначення стимулів та цільової аудиторії (респонедентів)
відповідно до Ваших вимог. Формування тестової групи та
етап підготовки до дослідження.
Тривалість - від 3 днів

Етап
Дослідження та проведення екcпериментів з респондентами

Проведення експерементів із відібраними респондентами. Вивчення специфіки їх взаємодії з обраними обʼєктами дослідження (упаковка, лого, банер, буклет, web-сайт тощо). Під час цього процесу будуть вимірюватися моделі поведінки респондентів та рівень їх сприйняття інформації через відслідковування погляду та аналізу активності мозку.
Тривалість - від 5 днів

Етап
Аналіз даних та формування звіту

Аналітична обробка даних, візуалізація та графічне представлення результатів дослідження. 
Тривалість - від 2 днів

Кожен проєкт є унікальним і етапи залежать від мети та завдань проєкту. Для комунікації та консультації  email:

Які інструменти ми використовуємо

Stationary та Mobile Eye Tracking забезпечує точне та реалістичне розуміння того, куди споживачі спрямовують свій погляд під час взаємодії з Вашими маркетинговими комунікаціями, дозволяючи вам точно налаштовувати ваші стратегії для досягнення максимального впливу. Основні параметри: погляд; елементи/простір, які викликають зацікавленість; тривалість фіксації погляду. 

Electrocardiography  дозволяє зрозуміти емоції споживача взаємодіючі з об’єктом дослідження через аналіз даних щодо  ритму биття серця (інтенсивність, послідовність, зміна швидкості). Можливі напрями використання: визначення реакції на освітні матеріали; тестування видів упаковки; дослідження аудіовізуальних ефектів в ігровому процесі; прогнозування поведінки водія в автоматизованих автомобілях тощо.

Програмне забезпечення
 У своїй роботі ми виокристовуємо програмне забезпечення, що дозволяє проаналізувати рух очей, реакції споживачів, биття їх сердця, візуалізувати дані дослідження, побудувати heatmap, а саме: Tobii Pro Studio, Tobii Pro Lab, Pupil Labs та інші. Кількісна та якісна обробка даних здійснються з використанням Stata, EViews, R, MatLab, SPSS тощо. 

Наші партнери

Наші публікації

Neuromarketing as a Mechanism of Communication with the Consumer: The Case for Small Business

Perception of Artificial Intelligence: GSR Analysis and Face Detection