Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Монографія Стратегії розвитку національної служби крові в системі медико-соціального забезпечення населення:

 Монографія видана в рамках виконання науково-дослідної роботи «Вплив COVID-19 на трансформацію системи медико-соціального забезпечення населення: економічні, фінансово-бюджетні, інституційно-політичні детермінанти», №0122U000781.

Скачати монографію

ISBN 978-966-657-949-5
DOI 10.31520/978-966-657-949-5

Тематичні напрямки монографії:

  1. Міжнародні та національні програми розвитку служби крові в системі медико-соціального забезпечення населення
  2. Наукові дослідження щодо маркетингової діяльності медичних закладів та статистичні показники служби крові
  3. Світовий досвід упровадження маркетингових інструментів у діяльність служби крові
  4. Дослідження поведінкових особливостей донорів
  5. Пропозиції до вдосконалення маркетингу служб крові в Україні

Рецензенти:

  1. Н. Б. Кащена – доктор економічних наук, професор, Державний біотехнологічний університет (м. Харків);
  2. О. Ю. Чигрин – доктор економічних наук, професор, Сумський державний університет (м. Суми);
  3. О. І. Яшкіна – доктор економічних наук, професор, Національний університет «Одеська політехніка» (м. Одеса)