Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

Бакалавратура

Маркетинг

Термін навчання : 4 роки
Форма навчання : денна / заочна / дистанційна
Мова навчання: українська / англійська

Стрімкий розвиток глобального ринку товарів та послуг вимагає своєчасного визначення потреб споживачів, а також інструментів задоволення їх бажань.

Маркетингові команди по всьому світу використовують аналітичні дані та нові стратегії, аби дати споживачам те, що вони шукають, часто ще до того, як вони навіть усвідомлять, що шукали саме це!

Інновації та креативність стають все більш важливими для розроблення та проведення ефективних сучасних маркетингових кампаній, оскільки швидкий технологічний прогрес змінив бізнес-ландшафт.

Попит на маркетологів зріc на
0 %
Заробітна плата маркетологів стартує від
0 $
Вакансій для маркетологів щороку публікують рекрутингові компанії
0 K

Бонуси та подарунки для Вас!

тисни щоб завантажити прямо зараз
Чек-лист успішного
МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА
"Як обрати університет і чому саме МАРКЕТИНГ!"
«Кар’єра в маркетингу: від цікавості до BIG_БОСУ»!

Отримай сучасні знання з маркетингу та будь на хвилі нових світових трендів разом з #Невгамовними!

Що вивчають #Невгамовні:

Від традиційного до digital-маркетингу, від блокчейну до віртуальної реальності та штучного інтелекту. 
До моменту закінчення навчання наші студенти набувають професійних компетенцій (вивчаючи маркетингові стратегії та дослідження, таргетинг, SMM, SEO, PPC, Chatbot, брендинг, digital-інструменти тощо) та лідерських здібностей (виконуючи власні проєкти, беручи участь у програмах міжнародної мобільності, волонтерських програмах, спортивних та творчих конкурсах тощо), необхідних для роботи на міжнародному рівні. 
Ви будете щодня свідком останніх інновацій від Google, Microsoft, Facebook, Twitter, Netflix та інших найбільших технологічних компаній!

Перспективи карʼєрного зростання:

Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (team leaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.

Дарина Лоткова

Керівник команди SMM у рекламній агенції NOWEDO

Анна Колодка

Співзасновниця проектів з неформальної освіти «Camp in Europe» та «Camp in Turkey» у м.Стамбул, Туреччина, кандидат економічних наук спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тему: “Організаційно-економічні засади управління іміджем промислового підприємства”

Євенко Юлія

директор рекламно-виробничого об’єднання «Шоколад

Володимир Рудика

Засновник Рекламної групи Регіон, м. Суми. У маркетингу і рекламі з 2001 року.

Денис Кобизський

Начальник відділу маркетингу АО “Сумский завод “Насосенергомаш”

Даша Шигаєва

Software Engineer, Директор зі стратегії в Digital агентстві Skykillers, Growth Marketer в проєкті Elin.ai

Наші випускники працюють:

  • Email-маркетолог
  • Product-менеджер
  • PR-фахівець
  • SEO-оптимізатор
  • Трейд-маркетолог 
  • Регіональній менеджер

Наші випускники працюють:

  • SMM-менеджер 
  • Рекламний агент
  • Аккаунт-менеджер
  • Бренд-менеджер
  • ТБ-байер
  • Client менеджер

Наші випускники працюють:

  • Ком'юніті-менеджер
  • Контент-менеджер
  • Копірайтер
  • Таргетолог
  • РРС-фахівець
  • Мерчендайзер

Наші випускники працюють:

  • Креативний директор
  • Маркетолог
  • Медіабайер
  • Медіапланер
  • Менеджер зі збуту
  • Менеджер по рекламі

Ми у рейтингах:

Студенти про навчання:

Маркетинг в Сумському державному університеті – це сучасні знання від діючих практиків та іноземних професорів, засновані на реальних кейсах, з можливістю навчання у зарубіжних університетах-партнерах, у тому числі на стипендіях Erasmus+, а також працевлаштування за спеціальністю вже з 2 курсу в рамках студентського клубу «AKMagency»!

Слідкуй за життям #Невгамовних: