© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Термін навчання : 4 роки
Форма навчання : денна / заочна / дистанційна
Мова навчання: українська / англійська
Стрімкий розвиток глобального ринку товарів та послуг вимагає своєчасного визначення потреб споживачів, а також інструментів задоволення їх бажань.
Маркетингові команди по всьому світу використовують аналітичні дані та нові стратегії, аби дати споживачам те, що вони шукають, часто ще до того, як вони навіть усвідомлять, що шукали саме це!
Інновації та креативність стають все більш важливими для розроблення та проведення ефективних сучасних маркетингових кампаній, оскільки швидкий технологічний прогрес змінив бізнес-ландшафт.
Випускники програми матимуть можливість працювати в компаніях сфери продажів або розробки продуктів/послуг, дослідження ринку, e-commerce, digital-маркетингу та реклами, займати посади директорів, менеджерів проєктів (team leaders) або працювати на фрінлансі надаючи консалтингові послуги з розроблення маркетингових стратегій та брендингу, пошукової оптимізації, просування в соціальних мережах тощо.
Слідкуй за життям #Невгамовних:
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ