“Мерчандайзинг” – це курс-фундамент, що дозволяє зрозуміти, як робити так, щоб товари «самі себе продавали».
Програма охоплює ключові аспекти мерчандайзингу:
- прийоми візуального мерчандайзингу;
- психологія клієнта;
- планування магазину і вітрин;
- правила презентації продукту;
- дизайн вітрин;
- правила використання POS-матеріалів;
- найпоширеніші помилки у візуальному мерчандайзингу, тощо.
В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:
- Визначати оптимальні варіанти управління мерчандайзинговою діяльністю торговельного підприємства.
- Розробляти та впроваджувати стандарти мерчандайзингу для різних категорій торговельних марок і типів збутових каналів.
- Розробляти та впроваджувати стандарти мерчандайзингу для різних категорій торговельних марок і типів збутових каналів.
Унікальні практики:
Для кращого засвоєння курсу, під час навчання студенти вирішують крос-кейси (вирішення реальних проблем бізнесу) здійснюють мерчандайзинговий аудит реальних магазинів, працюють над створення roadmap клієнта, тощо.
Запрошені спікери:
