Пошук
Close this search box.

Мерчандайзинг” – це курс-фундамент, що дозволяє зрозуміти, як робити так, щоб товари «самі себе продавали».

Програма охоплює ключові аспекти мерчандайзингу:  

  • прийоми візуального мерчандайзингу;
  • психологія клієнта;
  • планування магазину і вітрин;
  • правила презентації продукту;
  • дизайн вітрин;
  • правила використання POS-матеріалів;
  • найпоширеніші помилки у візуальному мерчандайзингу, тощо.

 

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете: 

  1. Визначати оптимальні варіанти управління мерчандайзинговою діяльністю торговельного підприємства.
  2. Розробляти та впроваджувати стандарти мерчандайзингу для різних категорій торговельних марок і типів збутових каналів.
  3. Розробляти та впроваджувати стандарти мерчандайзингу для різних категорій торговельних марок і типів збутових каналів.

Унікальні практики:

Для кращого засвоєння курсу, під час навчання студенти вирішують крос-кейси (вирішення реальних проблем бізнесу) здійснюють мерчандайзинговий аудит реальних магазинів, працюють над створення roadmap клієнта, тощо.

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною: