Пошук
Close this search box.

“Маркетингове ціноутворення” – це курс, що дозволить зануритися у процеси встановлення та зміни цін на товари та послуги з метою досягнення максимальної вигоди для підприємства. Ця дисципліна поєднує в собі економічні, маркетингові та юридичні знання, оскільки ціноутворення тісно пов’язане з ринковими умовами, поведінкою споживачів та законодавством.

Вивчаючи цей курс, ви дізнаєтесь про те, як держава впливає на ціноутворення в Україні, які фактори впливають на встановлення цін, як розробити ефективну цінову політику підприємства та як оцінити ризики, пов’язані з ціноутворенням.

Ви зрозумієте сутність ціноутворення та його роль у маркетинговій діяльності підприємства, зможете вибирати оптимальні методи ціноутворення для різних ситуацій, розробляти ефективні цінові стратегії, оцінювати ризики, пов’язані з ціноутворенням та управляти ними. Також ви навчитеся аналізувати ринкові ситуації та приймати обґрунтовані рішення в сфері ціноутворення.

Результати навчання:

  1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
  2. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
  3. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
  4. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
  5. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

Унікальні практики:

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять: