Метою курсу “Маркетингові комунікації” є удосконалення опанування методів, прийомів та інструментів комплексу маркетингових комунікацій без яких ЖОДЕН бізнес, в ЖОДНІЙ країні світу не зможе бути ефективним.
Під час освоєння цього курсу Ви дізнаєтеся як правильно вибудовувати спонсорські стратегії, організовувати заходи (мистецтво event-маркетингу), використовувати product placement, тощо. На завершення Ви навчитеся правильно планувати, організовувати та аналізувати ефективність комунікаційних стратегій.
В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:
- Сформувати для себе розуміння маркетингових комунікацій, як системи.
- Розробляти комунікаційні стратегії, які доносять цінність для клієнта.
- Працювати ефективно в командах, втілювати лідерські якості та управлінські навички.
Унікальні практики:
Для кращого засвоєння курсу, під час навчання студенти вирішують крос-кейси (вирішення реальних проблем бізнесу), здійснюють шопер-аналіз (технологія таємного покупця), беруть участь у product placement challenge, організовують реальний або симульований захід.
Використання таких практик робить курс живим, цікавим і максимально наближеним до реальних умов бізнесу.
У результаті навчання кожен студент, на базі матеріалів курсу, розробляє власний комунікаційний план для реального бізнес-проекту.
Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:
Публікації за дисципліною:
- Vasylieva, T., Radchenko, O., Kryvych, Y. Effect from Bank’s marketing communication instruments usage estimation. Economic Annals-XXI . 2014 . №7-8(1). Р. 65-69. (Scopus)