Пошук
Close this search box.

Метою курсу “Маркетингові комунікації” є удосконалення опанування методів, прийомів та інструментів комплексу маркетингових комунікацій без яких ЖОДЕН бізнес, в ЖОДНІЙ країні світу не зможе бути ефективним.

Під час освоєння цього курсу Ви дізнаєтеся як правильно вибудовувати спонсорські стратегії, організовувати заходи (мистецтво event-маркетингу), використовувати product placement, тощо.  На завершення Ви навчитеся правильно планувати, організовувати та аналізувати ефективність комунікаційних стратегій.

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете:

  1. Сформувати для себе розуміння маркетингових комунікацій,  як системи.
  2. Розробляти комунікаційні стратегії, які доносять цінність для клієнта.
  3. Працювати ефективно в командах, втілювати лідерські якості та управлінські навички.

Унікальні практики:

Для кращого засвоєння курсу, під час навчання студенти вирішують крос-кейси (вирішення реальних проблем бізнесу), здійснюють шопер-аналіз (технологія таємного покупця), беруть участь у product placement challenge, організовують реальний або симульований захід.

Використання таких практик робить курс живим, цікавим і максимально наближеним до реальних умов бізнесу.

У результаті навчання кожен студент, на базі матеріалів курсу, розробляє власний комунікаційний план для реального бізнес-проекту.

Запрошені спікери:

Новини з проведених занять:

Публікації за дисципліною:

  1. Vasylieva, T., Radchenko, O., Kryvych, Y. Effect from Bank’s marketing communication instruments usage estimation. Economic Annals-XXI .  2014 . №7-8(1).  Р. 65-69. (Scopus)