ЗАХИСТ ДИПЛОМНИХ РОБІТ БАКАЛАВРІВ
Тема: Захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів. Дата: 18–26 червня 2024 року. Формат: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного,
Тема: Захисти дипломних робіт студентів-бакалаврів. Дата: 18–26 червня 2024 року. Формат: онлайн та наживу (18 та 25 червня). Це була чудова можливість побачити один одного,
Тема: Міжнародна наукова онлайн-конференція “Innovation, Social and Economic Challenges” Дата: 5-6 червня 2024 року. Спікери: студенти та аспіранти кафедри маркетингу СумДУ. Організатор конференції – кафедра маркетингу СумДУ. За результатми
Тема: “Звіт аспірантів спеціальності “Маркетинг” першого року навчання“ Дата: 6 червня 2024 року. Спікери: Сергій ПІМОНЕНКО (тема дис. дослідження “Формування маркетингової діджітал-стратегії ІТ підприємств”, наук.
Тема: «Бути лідером свого життя: як розпочати шлях» Дата: 23 травня 2024 Час: 12.00 Спікер: Аліна Познанська, директорка координаційного центру національної програми «ВідНОВА:UA», тренерка з проєктного
Круглий стіл за участі представників громадськості, бізнесу та освіти на тему: «Здоровий розвиток особистості: цінності, маркетинг та промоція». Дата: 24 травня 2024 Час: 10.00 Залучені спікери:
Тема: «Особливості промоції здорового регіонального розвитку: досвід міста Суми» Дата: 21.05.2024 Час: 10:00 Лектор: Ольга Скрипник, заступник директора комунальної установи «Агенція промоції «Суми» Сумської міської ради.
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ