© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ТОВ «Індичка» – сучасне підприємство повного циклу, що займається вирощуванням, переробкою, пакуванням і логістикою готової продукції з м’яса індички. Процес випуску нашої продукції відбувається в повністю закритому режимі з дотриманням всіх ветеринарних і санітарно-гігієнічних норм. Для зменшення собівартості кінцевого продукту та ретельному контролю якості харчування птиці було прийнято рішення про будівництво власного комбікормового заводу. Його головною задачею буде покривання потреб власного вирощування, проте одним з паралельних завдань буде виступати допомога малим та середнім сільськогосподарським господарствам в здоровому харчуванні їхньої птиці.
З другого півріччя 2020 року по нинішній період, в рамках економічної кризи, суттєво подорожчали ціни на закупку складових комбікорму (деякі з них до 30%).
Крім того, якість кінцевого продукту великих виробників стала погіршуватись, з метою зменшення тієї самої собівартості, що в кінцевому рахунку відображується на здоров’ї вирощувальної птиці.
Зробивши аналіз конкурентної середи, знайти рішення для виробника пташиного комбікорму в нестандартному та сучасному неймінгу, що дозволить виділити продукцію серед інших товарів на полці, а також зможе донести інформацію кінцевому споживачу про якість та натуральність продукту.
1. Сайти для перевірки ваших ідей на плагіат:
2. Пакування продукції передбачається в упаковках по 5, 10 та 20 кг комбікорму.
Будь-які інші додаткові питання можна задавати:
+380504074025 – Viber, WhatsApp;
+380954108632 – Telegram;
© 1996 – 2024 Кафедра маркетингу.
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту.
СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ