Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ДОСВІД ВІД ПРОФЕСІОНАЛІВ МАРКЕТОЛОГІВ

Невгамовні продовжують набувати практичного досвіду. 21 вересня 2023 року маркетологи другого курсу (МК-21, МК-21-3) долучились до мегацікавого вебінару від Аліни Дикухи, досвідченого експерта, директора з маркетингу SendPulse. 
В рамках дисципліни «Сучасні інструменти маркетингу: чат-боти та месенджери» (викладач Олексій Люльов) було розглянуто тему «Сила звʼязків: як монетизувати власну експертизу через нетворкінг». На вебінарі говорили про те, що:
  все тримається на людях. Де шукати цікавих і потрібних вам особистостей;
  small talk: із чого розпочинати бізнес-знайомства, як позиціонувати себе та свій проєкт, щоб запамʼятатися;
як домовлятися про продовження комунікації та проводити ефективні зустрічі;
нетворкінг для інтроверта: хаки, як відчувати себе комфортно.

Далі – ще більше цікавих заходів…