Кафедра маркетингу продовжує реалізовувати проєкт Жана Моне «Green Campus Strategies: EU Experience for Ukrainian Universities» (2022-2025, 101085427 — GCAM — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH) та досліджувати інноваційні практики розбудови університетських кампусів на принципах сталого екологічно збалансованого розвитку.
30 травня 2023 року в рамках курсу «Політика згуртованості ЄС: стратегії зеленого кампусу для сталого розвитку», професор Тетяна Васильєва та д.е.н., професор Олена Чигрин провели вебінар-інтенсив, присвячений ключовим підходам та принципах формування та розвитку зелених академічних містечок. Головними акцентами заходу стали актуалізація соціальної та екологічної відповідальності, формування сталого способу мислення.
На он-лайн зустрічі були присутні більше 80 студентів бакалаврів та магістрів спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Економіка і бізнес», «Фінанси та підприємництво» Сумського державного університету та Полтавського університету економіки і торгівлі.
Спікери д.е.н., розповіли про цілі та принципи формування зелених кампусів, їх роль у пом’якшенні змін клімату, сучасні практики організації зелених кампусів.
На прикладах Технічного університету (м. Кошице, Словаччина) та Чеського університету природничих наук (м. Прага, Чехія) слухачі обговорили успішні приклади реалізації практик зелених капмусів.