Кафедра маркетингу
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СУМДУ

ПІЗНАЄМО АНАЛІТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ EXCEL

30.06.2023 року студенти та аспіранти кафедри маркетингу стали учасниками віртуальної мобільності на тему «Excel як аналітичний інструмент для проведення наукових досліджень».

Лектором заходу була Уляна КОЛОМІЄЦЬ, PhD candidate, CERGE-EI, Charles University (Чехія).

Під час семінару були розглянуті питання:

  • робота з великим об’ємом даних, фільтрація та сортування;
  • графіки;
  • загальне правило написання формул та використання функцій;
  • автозаповнення,
  • таблиці та розумні таблиці.

Проведений захід дозволив поглибити знання щодо використання Excel для покращення навичок написання наукових робіт.