21-22 вересня 2019 р. Олексій Люльов, Тетяна Пімоненко та Світлана Косторнова приймали участь у дводенному тренінгу “Основи digital/цифрового маркетингу». Представники кафедри маркетингу дізнались про інноваційні тренди цифрової економіки та нові можливості застосування маркетингових інструментів.
Основний спікер – Даша Шигаева (Dasha Shigaeva) – Head of Digital Strategy / Skykiller, цифровий маркетолог із 15-річним досвідом роботи в інтернет-маркетингу, керівник понад 300 інтегрованих цифрових маркетингових кампаній для таких брендів, як BOSCH, Johnson & Johnson, Imperial Tobacco, Danone, Carlsberg, UNICEF, Colgate Palmolive тощо, що отримали 7 нагород Effie.
Тренінг організовано Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в межах ініціативи EU4Business Європейського Союзу.
Учасники тренінгу отримали нові компетенції з: формування стратегій Digital Marketing для просування бренду (товару/послуги); основних Digital каналів, платформ і механік; цифрових каналів і інструментів для досягнення маркетингових цілей; KPI відповідно до встановлених цілей для оцінювання успішності маркетингової кампанії та ін.